حجت‌الاسلام رئیسی: شیخ عیسی قاسم پرچمدار احیای حقوق شهروندی مسلمانان بحرین است

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با شیخ عیسی قاسم گفت: شما پرچمدار احیای حقوق شهروندی همه مردم مسلمان بحرین اعم از شیعه و سنی هستید.

کد خبر : 95053
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 21:00

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: حضرتعالی پرچمدار احیای حقوق شهروندی همه مردم مسلمان بحرین اعم از شیعه و سنی هستید.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: عموم برادران اهل سنت از علاقه‌مندان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) هستند و محبت خاندان رسول‌الله(ص) از مشترکات امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما در مشهد مقدس افتخار میزبانی از زائران برادران اهل سنت را داریم و مضجع شریف رضوی ملجأ همه مسلمانان از جمله عزیزان بحرینی است.

رئیسی بیان کرد: جریان غربی و ضد اسلامی تکفیری هیچ نسبتی با آموزه‌های دینی ما ندارد و تنها برای مقابله با موج اسلام‌گرایی در دنیا و از بین بردن منابع مادی و معنوی مسلمانان ایجاد و تقویت می‌شود

وی ادامه داد: ما در کنار برادران اهل سنت مان در کشورهای مختلف اسلامی در حال مقابله فرهنگی با جریان تکفیر هستیم و از هیچ کمکی به رزمندگان مسلمانی که درگیر نبرد فیزیکی با این مزدوران آمریکایی و صهیونیستی هستند دریغ نکرده ایم.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امیدوارم به‌زودی و با رفع ستم‌ها، تهدیدها و تضییقات، شاهد حضور سازنده شما در میان مردم مسلمان بحرین باشیم و دولت بحرین هم متوجه باشد خانه ظلم سست است و  پایدار نخواهد ماند.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.