جهانگیری: تلاش برای کاهش خسارات و آسیب به زیرساخت‌ها ضروری است

معاون اول رییس‌جمهوری در تماس با استانداران مناطق سیل‌زده از آنها خواست با بکارگیری و بسیج همه امکانات و ظرفیت استان، تمام تلاش خود را برای کمک به سیل‌زدگان، رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر به کار گیرند.

کد خبر : 114014
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1399 - 6:42

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری صبح سه‌شنبه در تماس تلفنی با استانداران فارس، بوشهر و کرمان، بسیج امکانات و آماده باش کامل نیروهای امدادی استان تا عادی شدن وضعیت را ضروری دانست و بر لزوم انجام اقدامات و تمهیدات لازم برای کاهش خسارات و آسیب به زیرساخت‌ها و منازل مردم تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین در این تماس‌های تلفنی از آخرین تعداد مبتلایان، بهبود یافتگان و جان‌باختگان بیماری کرونا مطلع شد و در جریان اقدامات صوت گرفته این سه استان برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با کرونا قرار گرفت.

استانداران فارس، بوشهر و کرمان نیز در این تماس‌های تلفنی، ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت خسارات ناشی از سیل و اقدامات این استان‌ها برای پیشگیری از بروز خسارات و کمک به سیل‌زدگان، به ارائه توضیحات به معاون اول رییس جمهور درمورد آخرین اقدامات برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی استانهای متبوع خود پرداختند.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.