جشن قهرمانی فرانسه/ کفش طلا به هری کین رسید/ مودریچ بهترین بازیکن و امباپه بهترین بازیکن جوان جام شدند/ دستکش طلایی به کورتوا رسید/ اسپانیا؛ تیم جوانمرد

تیم ملی فوتبال فرانسه برای دومین بار قهرمان جام جهانی شد.

کد خبر : 80986
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1397 - 18:27

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، شاگردان دیدیه دشان در تیم ملی فوتبال فرانسه با برتری ۴ بر ۲ مقابل کرواسی، به مقام قهرمانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ دست یافتند.

تصاویر جشن قهرمانی فرانسه در زیر آمده است:

پایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججین

 

 

مودریچ بهترین بازیکن و امباپه بهترین بازیکن جوان جام شدند/ دستکش طلایی به کورتوا رسید/ اسپانیا؛ تیم جوانمرد

در پایان دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که به برتری ۴ بر ۲ فرانسه مقابل کرواسی و قهرمانی خروس‌ها انجامید، لوکا مودریچ، کاپیتان کرواسی به عنوان بهترین بازیکن جام معرفی شد و جایزه توپ طلایی آدیداس به وی اهدا شد.

جام جهانی 2018| مودریچ بهترین بازیکن و امباپه بهترین بازیکن جوان جام شدند/ دستکش طلایی به کورتوا رسید/ اسپانیا؛ تیم جوانمرد

همچنین ادن ازار از بلژیک و آنتوان گریزمان از فرانسه به ترتیب توپ‌های نقره‌ای و برنز آدیداس را به خود اختصاص دادند و عنوان دومین و سومین بازیکنان برتر این جام معرفی شدند. کیلیان امباپه از فرانسه نیز به عنوان بهترین بازیکن جوان جام بیست‌ ویکم معرفی شد.

همچنین کفش طلای رقابت‌ها به عنوان بهترین گلزن جام به هری کین، مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس با ۶ گل زده تعلق گرفت.پس از آنتوان گریزمان از فرانسه و رومالو لوکاکو مهاجم تیم ملی فرانسه هر دو با ۴ گل به ترتیب دوم و سوم شدند.

دستکش طلایی به عنوان بهترین دروازه‌بان جام هم به تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک رسید. کورتوا در کل جام ۶ گل دریافت کرد.

جایزه بازی جوانمردانه نیز به تیم ملی اسپانیا که کمترین تعداد کارت را داشت، تعلق گرفت

 

 کفش طلا به هری کین رسید/ کاپیتان سه‌شیر دومین انگلیسی آقای گل تاریخ جام شد

هری کین با ۶ گل‌زده عنوان بهترین گلزن رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از آن خود کرد. او دومین بازیکن انگلیسی شد که جایزه کفش طلایی را بابت عنوان آقای گلی جام جهانی به خود اختصاص می‌دهد. پیش از وی گری لینه‌کر در جام جهانی ۱۹۸۶ به این افتخار رسیده بود.

جام جهانی 2018| کفش طلا به هری کین رسید/ کاپیتان سه‌شیر دومین انگلیسی آقای گل تاریخ جام شد

بعد از کین، روملو لوکاکو، آنتوان گریزمان، کایلان امپاپه، کریستیانو رونالدو و چریشف هر ۵ نفر با ۴ گل در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

 


 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.