تیم ایران به طلای رقابت‌های جهانی تپانچه خفیف ۵۰ متر دست یافت

در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولان در العین امارات، تیم تپانچه خفیف کشورمان به مدال طلا دست یافت.

کد خبر : 69336
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1397 - 18:25

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولان و در رشته تپانچه خفیف ۵۰ متر ساره جوانمردی، سمیرا ارم، مهدی زمانی و مجید فلاح اردشیر در رقابت های مرحله حذفی این ماده شرکت کردند و موفق شدند به مرحله بعد این رقابت ها که فردا برگزار می شود، راه پیدا کنند.

در مسابقات حذفی امروز ۱۸ نفر از راند اول و ۱۶ نفر از راند دوم به رقابت های بخش دوم که فردا برگزار می شود راه یافتند و ۸ نفر برتر به فینال انفرادی رقابت های P4 صعود می کنند.
در بخش تیمی نیز، تیم ایران متشکل از ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی با امتیاز نهایی ۱۶۰۵ موفق شد در جایگاه نخست قرار گرفته و مدال طلای بخش تیمی را از آن خود کند. تیم های کره و اوکراین نیز دوم و سوم شدند.

معصومه خدابخشی و زهرا غلامزاده دیگر نمایندگان کشورمان در رقابت های امروز بودند که در مسابقات تفنگ بادی R4 به ترتیب با امتیاز ۶۲۶.۳ در جایگاه سیزدهم و امتیاز ۶۱۶ در جایگاه سی ام قرار گرفتند و از راه یابی به فینال بازماندند.

فردا و در چهارمین روز مسابقات، دومین مرحله از مسابقات تپانچه خفیف ۵۰ متر در بخش انفرادی برگزار خواهد شد.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی، زهرا غلام زاده، مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی در این مسابقات حضور یافته است.

این مسابقات تا ۷ فرودین ماه به میزبانی امارات ادامه دارد.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.