تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینی‌ها در «جمعه جوانان انقلابی»

هزاران فلسطینی در راهپیمایی پنجمین جمعه موسوم به بازگشت در مناطق مرزی نوار غزه و مناطق اشغالی ۱۹۴۸ مشارکت کرده‌‌اند که امروز هم نظامیان صهیونیست با گلوله جنگی و گاز اشک آور به سوی آنها حمله‌ور شده‌‌اند که چندین نفر تاکنون زخمی شده‌اند.

کد خبر : 73413
تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 13:41

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در طول نوار مرزی نوار غزه(با مناطق اشغالی ۱۹۴۸) زخمی شد.

 

به‌روزرسانی می‌شود/ تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینی‌ها در «جمعه جوانان انقلابی»

 

هزاران فلسطینی در پاسخ به دعوت کمیته عالی ملی راهپیمایی بازگشت و درهم شکستن محاصره در پنجمین جمعه‌ای که نام آن را جمعه جوانان انقلابی گذاشته‌اند، شرکت کرده‌اند.

با وجود تاکید فلسطینی‌ها بر مسالمت‌آمیز بودن این راهپیمایی، اما نظامیان صهیونیست با گلوله جنگی به سوی آنها شلیک می‌کنند که تا کنون به زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شده است.

بر اساس گزارش فلسطین‌الیوم شماری از جوانان فلسطینی در شرق خان‌یونس تلاش کردند سیم‌های خاردار نصب شده از سوی صهیونیست‌ها در طول مرز غزه و مناطق اشغالی ۱۹۴۸ را برچینند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در غزه،‌راهپیمایی بزرگ بازگشت که از سی‌ام مارس(۱۰ فروردین) آغاز شده است تا کنون آمار شهدا به ۴۰ نفر و مجروحان به بیش از ۵۰۰۰ نفر رسیده است.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.