تکرار حادثه آتش‌سوزی چراغ نفتی در مدرسه

در حالی که تنها ۱۲ روز از حادثه آتش سوزی در مدرسه پیش دبستانی “اسوه حسنه” زاهدان می‌گذرد، امروز حادثه مشابهی دانش آموز سیستانی را در روستایی از توابع شهرستان زهک دچار سوختگی کرد.

کد خبر : 92304
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 12:15

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، صبح امروز در مدرسه حجت”روستای پلگی سید” از توابع شهرستان زهک هنگامی که یکی از دانش‌آموزان در حال ریختن نفت درون مخزن بخاری نفتی بود، ناگهان چراغ آتش گرفته و باعث می‌شود، پای این دانش آموز دچار سوختگی شود.

رضا صباغی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زهک، درباره جزئیات این واقعه گفت: حادثه ساعت ۸ صبح امروز و هنگام پر کردن مخزن نفت چراغ از سوی یکی از دانش آموزان رخ می‌دهد و بر اثر شلعه‌ور شدن چراغ دانش آموز پایه ششم از ناحیه هر دو پا دچار سوختگی می شود.

وی افزود: بدنبال این حادثه مدیر واحد آموزشی به همراه ولی دانش آموز، نوجوان حادثه دیده را به مرکز بهداشت روستا منتقل می کنند و بلافاصله تحت مراقب های درمانی قرار می گیرد.

صباغی تاکید کرد: بدلیل کوتاهی مدیر مدرسه و قطعی بودن قصور وی در بروز این حادثه حکم مدیر مدرسه لغو و رسیدگی نهایی به این پرونده وی به بخش تخلفات اداره کل آموزش و پرورش استان ارجاع شد.

همچنین علی مرادی مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این باره گفت: با وجود بخشنامه‌های ابلاغی به مدارس و حساسیت‌ها و توصیه هایی که در این ایام به مدیران مدارس انجام شده، باز هم به علت سهل انگاری شاهد تکرار حادثه آتش‌سوزی بودیم. ضمن اینکه این مدرسه فاقد نیروی خدماتی بوده است که استفاده از دانش آموز برای اینگونه کارهای پر خطر توجیه پذیر نیست.

وی افزود: دانش آموز حادثه دیده علی توتازهی دانش آموز پایه ششم دبستان حجت پلگی است که بر اثر سوختگی از ناحیه هر دو پا دچار سوختگی شده است.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.