تمرینات منافقین در آلبانی؛ هفته‌ای ۳ بار بریدن گلو با چاقو

یک رسانه آلمانی در گزارشی از تمرینات گروهک منافقین در آلبانی شامل؛ سه بار بریدن گلو با چاقو، شکستن دست، درآوردن جشم با انگشت و پاره کردن دهان، پرده برداشته است.

کد خبر : 95022
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 14:51

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، اعضای دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا از یک فرقه سیاسی حمایت می کنند که قصد براندازی حکومت ایران را دارد. بیش از ۲ هزار نفر از اعضای گروهک منافقین در کمپ آلبانی زندگی می کنند. کسانی که از آن فرقه جدا شدند، از شکنجه و ترور روحی سخن می گویند.

اشپیگل در ادامه گزارش خود با اشاره به اینکه با ۱۵ نفر از افراد جدا شده از این گروهک گفتگو کرده، آورده است: بسیاری از اعضای گروهک هفته ای ۳ بار بریدن گلو با چاقو، شکستن دست، درآوردن چشم با انگشت و پاره کردن دهان را تمرین می کنند.

کمپ آلبانی به اندازه ۵۰ زمین فوتبال است و در ۳۵ کیلومتری شهر تیرانا واقع شده، ساکنان این کمپ اجازه داشتن موبایل، ساعت و تقویم را ندارند. افراد از جلساتی سخن می گویند که در آنها شکنجه وجود دارد.

این مجله آلمانی در ادامه افزود: در کمپ آلبانی عده زیادی به کارهای عمرانی و ساختمانی مشغول هستند و تعدادی نیز پشت کامپیوتر با اکانت های جعلی در توئیتر و فیس بوک علیه حکومت ایران پروپاگاندا می کنند و عده ای هم از طریق تلگرام به عضو گیری مشغول می شوند.

این سازمان مدعی است که حتی یک یورو هم از سایر کشورها کمک مالی دریافت نمی کند و حامیان آن از داخل و خارج هزینه های آن را تامین می کنند، اما کارشناسان امنیتی معتقدند احتمالا اسرائیل، عربستان و آمریکا از آنها حمایت می کنند.

لیست حامیان گروهک منافقین تاکنون به این بلندی نبوده؛ بسیاری از سناتورهای آمریکا، برخی از اعضای دستگاه امنیتی و اطلاعاتی آمریکا، ترکی فیصل، یک گروه در پارلمان اروپا و یک نماینده از حزب CDU آلمان.

اینکه چرا آلبانی از این فرقه حمایت می کند، مشخص نیست و وزارت کشور آن نیز در این باره اطلاعاتی در اختیار اشپیگل قرار نداد.

طبق اسناد آمریکا سال ۲۰۰۳ پس از جنگ عراق، شرایط برای این فرقه دشوار می شود. آن زمان هیلاری کلینتون حدود  ۲۰ میلیون دلار به سازمان ملل و کمیسیاریای پناهندگان کمک می کند و با همکاری آنها تعداد زیادی از عناصر گروهک منافقین را به آلبانی منتقل می کند. علاوه بر این آمریکا در عوض این کار به دولت آلبانی قول می دهد در بخش توسعه از آن حمایت کند.

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.