تقسیم امتیاز امیدهای ایران با ازبکستان در گام نخست

دیدار تیم‌های ازبکستان و ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، با تساوی و تقسیم امتیازات خاتمه یافت.

کد خبر : 110688
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 دی 1398 - 16:00

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، دو تیم ازبکستان و ایران در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و از گروه C این رقابت‌ها، از ساعت ۱۳:۴۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تینسولانون شهر سونگلا تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک – یک خاتمه یافت. اسلام‌جان کوبیلوف (۳۹ – پنالتی) برای ازبکستان و رضا دهقانی (۵۸) برای ایران گلزنی کردند.

ترکیب تیم ازبکستان: نعمت‌اف عبدووحید، اسلام‌جان کوبیلوف، علیجان‌اف خوجی اکبر، عبدالله عبدالله‌اف، عزیزجان گانی‌اف، نوریلو توختاسینوف (۶۷ – اویبک بوزوروف)، جسوربک یاخشیبواف، بوبیر عبدیکولیکوف، علیجان‌اف ایلخومجون، علی کولوف و سانجار کودیرکولوف (۸۶ – اسلام کنجابائف).

ترکیب تیم ایران: حبیب فرعباسی، مجتبی نجاریان، مهدی مهدی‌خانی، اللهیار صیادمنش، رضا شکاری، رضا دهقانی (۲۰ – محمد خدابنده‌لو)، محمد محبی (۸۴ – جعفر سلمانی)، علی شجاعی (۴۶ – مهدی قائدی)، متین کریم‌زاده، امید نورافکن و عارف آقاسی.

نیمه اول
دقیقه ۴:
 روی شروع مجدد حبیب فرعباسی توپ به دروازه‌بان ازبکستان رسید که اشتباه او در مهار توپ، برای تیم ایران ایجاد موقعیت کرد و ضربه برگردان شکاری برای باز کردن دروازه، توسط مدافعان ازبکستان دور شد.

دقیقه ۵: عارف آقاسی در محوطه جریمه ازبکستان روی پاس رضا شکاری صاحب موقعیت خوبی بود که ضربه نهایی او به سمت دروازه، توسط مدافعان دفع شد.

دقیقه ۱۱: علیجان‌اف خوجی اکبر از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۱۸: عارف آقاسی با خطای سخت و خطرناکی که روی بازیکن ازبکستان انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۲۵: اللهیار صیادمنش با توپ ربایی پشت محوطه جریمه، توپ را به کنار خط عرضی زمین برد و با ارسالی دقیق به دهانه دروازه علی شجاعی را با دروازه خالی مواجه کرد، اما ضربه بی‌دقت شجاعی بهترین موقعیت ایران برای گلزنی را از بین برد.

دقیقه ۲۷: شوت از راه دور ازبکستانی‌ها را حبیب فرعباسی در اختیار گرفت و مانع باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه ۳۸: مجتبی نجاریان با خطایی که در محوطه جریمه مرتکب شد، به ازبکستان پنالتی داد.

دقیقه ۳۹: اسلام‌جان کوبیلوف ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت حبیب فرعباسی وارد دروازه کرد.

دقیقه ۴۱: پرتاب اوت از بازیکنان ایران در محوطه جریمه به رضا شکاری رسید که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان ازبکستان در آغوش گرفت.

دقیقه ۴۴: ارسال روی دروازه ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی ابتدا با ضربه سر نورافکن همراه شد که موقعیتی مناسب برای اللهیار صیادمنش فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن را مدافعان ازبکستان برگشت دادند.

نیمه دوم
دقیقه ۴۷: 
مهدی قائدی در اولین حرکت خود با دریبل‌های پی در پی مدافعان ازبکستان نظم خط دفاعی این تیم را به‌هم ریخت و در لحظه آخر که قصد پاس دادن به بازیکن هم‌تیمی‌اش را داشت، دروازه‌بان ازبکستان از دروازه خارج شد و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۵: مجتبی نجاریان از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف کمی به اوت رفت.

دقیقه ۵۸: اوت بلند به محوطه جریمه ازبکستان در شلوغی محوطه جریمه این تیم به اللهیار صیادمنش رسید، اما او نتوانست به توپ ضربه بزند تا رضا دهقانی صاحب موقعیت شود. ضربه اول او برگشت داده شد و در ادامه توپ را به دهانه دروازه برد و در نهایت با ضربه‌ای محکم توپ را به تور دروازه ازبکستان چسباند.

دقیقه ۶۵: ضدحمله سریع برای ایران روی حرکت اللهیار صیادمنش فضای خوبی را برای این بازیکن ایجاد کرد، هرچند با حضور مدافعان پرتعداد راهی برای او باقی نمانده بود که با پاسی به دهانه دروازه محمد محبی را صاحب موقعیت کرد، اما این بار هم بی‌دقتی بازیکنان ایران موقعیت خوب دیگری را برای گلزنی گرفت.

دقیقه ۸۱: بازیکنان ازبکستان در محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت شدند که ضربه آنها توسط مدافعان تیم ایران برگشت داده شد.

دقیقه ۸۴: دفع ناقص مجتبی نجاریان موقعیت خوبی را برای بازیکنان ازبکستان فراهم کرد که البته این موقعیت خوب ثمری برای ازبک‌ها نداشت.

 


 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.