شماره : 1375898
31 / 1 / 1403 - 6:35

محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاههای کشور خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، جعفر یازرلو اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت عملیات اعمال شده در برخی فرودگاههای کشور  برطرف شده است.

وی افزود: ضمن پوزش از مسافران به دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت‌های عملیاتی اعمال شده در فرودگاه‌ها برطرف شده و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی شده هستند.

وی تاکید کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا تماس بگیرند یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

 


ثبت شده در سایت پایگاه خبری ججین طی شماره 1375898 توسط ججین و در روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 06:35:10
© Copyright 2024 https://jajin.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1370666
31 / 1 / 1403 - 5:00

ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

 


ثبت شده در سایت پایگاه خبری ججین طی شماره 1370666 توسط ججین و در روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 05:00:48
© Copyright 2024 https://jajin.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1370659
31 / 1 / 1403 - 4:30

شنیده‌شدن صدای شلیک در قهجاورستان اصفهان

برخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر می‌دهند.

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.

برخی‌ منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران هستند، اما هنوز هیچ گزارش رسمی در این باره منتشر نشده است.

مقامات سیاسی و نظامی اسراییلی نیز تا این لحظه در این باره سخنی نگفته‌اند.

خبر تکیملی:

هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ  گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

بر اساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند شلیک‌هایی را در اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده است اما تا این لحظه صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگر چه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

 


ثبت شده در سایت پایگاه خبری ججین طی شماره 1370659 توسط ججین و در روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 04:30:34
© Copyright 2024 https://jajin.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1370656
30 / 1 / 1403 - 20:20

سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول  روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

 


ثبت شده در سایت پایگاه خبری ججین طی شماره 1370656 توسط ججین و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 20:20:16
© Copyright 2024 https://jajin.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1370655
30 / 1 / 1403 - 20:17

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی صورت گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام شد حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

 


ثبت شده در سایت پایگاه خبری ججین طی شماره 1370655 توسط ججین و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 20:17:52
© Copyright 2024 https://jajin.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1369100
29 / 1 / 1403 - 22:05

رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی مقابل منچسترسیتی به‌عنوان آخرین تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد، تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای رئال مادرید بود که این بازی پس از تساوی یک – یک در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

بازی در حالی به میزبانی نماینده انگلیس برگزار شد که نبرد این تیم و حریف اسپانیایی‌اش در مادرید در هفته گذشته ۳-۳ تمام شد و بنابراین هر یک از این دو تیم تنها در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای راهی مرحله بعدی می‌شدند. رئالی‌ها زودتر به گل رسیدند و در یک ضدحمله سرعتی در دقیقه ۱۲ توسط ردریگو دروازه سیتی را گشودند. من‌سیتی برای جبران گل خورده فشار زیادی به حریف آورد و در نهایت توسط کاپیتان کوین دی‌بروینه در دقیقه ۷۶ قفل دروازه حریف را شکست و گل تساوی را زد.

این گل باعث تکرار تساوی دو تیم شد و با توجه به عدم وجود قانون گل زده در خانه حریف، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد اما در ۳۰ دقیقه اضافی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

در ضیافت پنالتی‌ها اگرچه این رئال بود که ضربه‌ اولش توسط لوکا مودریچ باتجربه هدر رفت – در حالی که پیش از او خولیان آلوارس مهاجم سیتی ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد – اما در ادامه دو بازیکن سیتی برناردو سیلوا و متئو کواچیچ ضربات‌شان را هدر دادند و بالعکس جود بلینگام و لوکاس واسکز ضربات دوم و سوم رئال مادرید را به گل تبدیل کردند. فیل فودن و ادرسون دو بازیکن بعدی سیتی بودند که ضربات‌شان را گل کردند، اما در سمت مقابل نیز همین اتفاق برای ناچو و آنتونیو رودیگر دو مدافع رئال مادرید رخ داد و به این ترتیب نماینده اسپانیا فاتح ضیافت پنالتی‌ها شد و علاوه بر گرفتن انتقام شکست فصل گذشته از حریف انگلیسی، صعود کرد تا حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی باشد.

مصاف رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی روز ۱۱ اردیبهشت به میزبان بایرن مونیخ برگزار خواهد شد و دو تیم یک هفته بعد در مادرید بازی برگشت را انجام خواهند داد.

 


ثبت شده در سایت پایگاه خبری ججین طی شماره 1369100 توسط ججین و در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 22:05:26
© Copyright 2024 https://jajin.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1368905
29 / 1 / 1403 - 21:29

صفحه نخست روزنامه ها/ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مهمترین عناوین روزنامه های کشور را در این صفحه بخوانید

 

 

پایگاه خبری “ججین

عناوین اخبار روزنامه آسیا در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه ابرار در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه ابرار اقتصادی در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه اسکناس در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه افکار در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه اقتصاد سرآمد در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه اقتصاد مردم در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه اقتصاد مردم در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه جمله در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه دنیای اقتصاد در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه شهرآرا در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه شهروند در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه قدس در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه کیهان در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه مردم سالاری در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه یادگار امروز در روز پنجشنبه ۳۰ فروردینعناوین اخبار روزنامه فوتبالز در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین

 

 


ثبت شده در سایت پایگاه خبری ججین طی شماره 1368905 توسط ججین و در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 21:29:26
© Copyright 2024 https://jajin.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1372883
29 / 1 / 1403 - 10:25

پخش تریاک با موتور برقی؛ «سارا» دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود.

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات خبر دستگیری یک زن توزیع‌کننده مواد مخدر گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت که زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع مواد مخدر می کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می کند. وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

 


ثبت شده در سایت پایگاه خبری ججین طی شماره 1372883 توسط ججین و در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 10:25:28
© Copyright 2024 https://jajin.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر