تظاهرات مردم کشمیر و شهرهای مختلف پاکستان در پی شهادت سردار سلیمانی+تصاویر

مردم کشمیر امروز (جمعه) پس از اقامه نماز در شهر کارگیل کشمیر هند در اعتراض به ترور سردار “قاسم سلیمانی” فرمانده سپاه قدس تجمع کرده و اقدام وحشیانه آمریکا را محکوم کردند.

کد خبر : 110342
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 - 19:03

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، نمازگزاران، فعالان سیاسی و اعضای گروه های مذهبی کشمیری در شهر شیعه نشین «کارگیل»کشمیر پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به ترور سردار “قاسم سلیمانی” تجمع اعتراض آمیز برگزار کرده و سپس پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

معترضان و مردم نمازگزار کشمیری با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، با ملت ایران و سایر رزمندگان اسلام اعلام همبستگی کردند.

همچنین در پایتخت پاکستان نیزمسئولان ارشد حزب “مجلس وحدت مسلمین” و سازمان دانشجویان “امامیه” شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و شهدای همراه او بویژه “ابومهدی المهندس” جانشین فرماندهی “الحشد الشعبی” را به ملت ایران، مقام معظم رهبری و خانواده شهدا تسلیت گفتند.

آنان ضمن اعلام حمایت از محور مقاومت، از رهبران عالم اسلام به ویژه دولت و ذی نفعان سیاسی در پاکستان خواستند تا در برابر اقدامات وحشیانه و سیاست های مخرب آمریکا در منطقه سکوت نکنند.

سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی ,

علاوه بر این شهرهای لاهور و کراچی نیز امروز شاهد تجمع نمازگزاران در خصوص این اقدام شنیع آمریکا بود. در کراچی صدها نفر از فعالان دانشجویی و اعضای گروه های اجتماعی در مسجد نور ایمان و همزمان در دانشگاه این شهر دست به تجمع زده و ترور سردار سلیمانی به دست آمریکا را محکوم کردند.

سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی ,

مردم مسلمان در جنوب هند نیز امروز پس از اقای نماز جمعه در مسجد عسگری (ع) ایالت بنگلور در غم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به عزاداری پرداختند.

سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی ,

سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی و برخی از دیگر اعضای این سازمان بامداد جمعه  در حمله بالگردی ارتش آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسیدند.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.