تصویربرداری «بانوی سردار» به پایان رسید

تصویربرداری سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی به پایان رسید.

کد خبر : 78639
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 - 6:47

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“، تصویربرداری سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سعید مرادی به پایان رسید و آخرین سکانس‌های این سریال در ارتفاعات پردیس و پلور مازندران مقابل دوربین رفت.

پایگاه خبر ججین

بازیگران: پانته آ سیروس(بی بی مریم)، حبیب دهقان نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، هلیرضا دیلمی، فاطمه شکری و…

پایگاه خبر ججین

پانته آ سیروس بازیگر اصلی این سریال نقش بی بی مریم را ایفا می‌کند که به دلیل توانمندی‌هایی که در سوار کاری و شمشیر بازی داشته برای این نقش انتخاب شده است.

زرنان شهریار، شهرک دفاع مقدس و یکی از لوکیشن‌های فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» نیزاز دیگر لوکیشن‌های این سریال هستند.

پایگاه خبر ججین

 «بانوی سردار» درباره زندگی بی بی مریم سردار بختیاری است که تعدادی سردار در کنار او فعالیت دارند و کتابی نیز از زندگی وی منتشر شده است. این سریال به زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه می پردازد. تربیت فرزندان دلیر وطن پرست شیر علیمردان خان، ایجاد وحدت بین اقوام ترک تباران و لر تباران، تاثیرگذاری بی بی مریم بر قوم بختیاری و استقلال و اتکا به خود از مضامینی است که در این سریال به آن پرداخته شده است.

پایگاه خبر ججین

«بانوی سردار» مجموعه اقتباسی است که نگارش و تحقیق آن دو سال به طول انجامید و درباره زندگی بی بی مریم ملقب به سردار مریم است که عدل و عدالت را بین اقوام گسترش داد و دربین رعایا محبوبیت پیدا کرد و دست خوانین ظالم را کوتاه کرد. پانته آ سیروس، حبیب دهقان نسب، حمیدرضا نعیمی، فرخ نعمتی، مهدی میامی، سیاوش درخشی، بهشاد چنگیزی، فرزین محدث و سهیلا رضوی از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

پایگاه خبر ججین

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: نویسنده و کارگردان: پرویز شیخ طادی، تهیه کننده و مجری طرح: سعید مرادی، مدیر تصویربرداری: فرخ مجیدی، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس و مدیر هنری: مجید علی؟، مدیر تولید: رحیم بیابانی، طراح چهره پردازی: داریوش صالحیان، مدیر برنامه ریزی: داریوش جهانگیری، دستیار اول کارگردان: محسن حسن پور،طراح جلوه های ویزه میدانی: حمید رسولیان، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی، صداگذار: احسان افشاریان، تدوین: مهدی مهرنیا،طراح تیتراژ: دهقان محمدی.

سریال ۱۵ قسمتی «بانوی سردار» نیمه دوم سال آینده از یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.