تشکیل ستاد برای پاسخگویی به اعتراض مشتریان سایپا و ایران خودرو

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آنها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.

کد خبر : 93786
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 - 11:25

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آنها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.

وی گفت: در راستای دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های خودرو ساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده اند و به اعتراض مشتریان به تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می‌کنند.

او در ادامه افزود: امروز به صورت سرزده از این ستاد بازدید کردم که با توجه به فراخوان شرکت های خودرو ساز، افرادی که امکان تحویل خودروهایشان نبود، به ستاد مراجعه کرده بودند و توافقاتی با خودروسازان داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه ها نیز می توانند در روزهای آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودرو سازان ، متقاصیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می‌توانند از زمان تحویل خودرو که  توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد، مطلع شوند.

ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج (شهید لشکری)جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم، مجموعه سازه گستر(کفش ملی سابق ) واقع است.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.