ترکیب احتمالی تراکتور و پرسپولیس در مسابقه امروز

الهامی با کمترین تغییرات ترکیب اصلی خود را برابر پرسپولیس می‌چیند.در دیدار با تراکتور از اولین چینش ۱۱ نفره یحیی گل‌محمدی رونمایی خواهد شد.

کد خبر : 111567
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 6:44

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایلنا، تراکتور باید در حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر باید از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی تهران میهمان پرسپولیس باشد.

سرخپوشان تبریزی زیر نظر ساکت الهامی ۴ دیدار پایانی نیم فصل نخست را با برتری پشت سر گذاشته تا عملکرد مقتدرانه‌ای از خود به نمایش بگذارند و به کورس مدعیان قهرمانی برگردند.

تراکتوری‌ها تغییرات زیادی در پنجره زمستانی نداشتند و میلاد فخرالدینی و عکاشه حمزاوی دو بازیکنی بودند که به جمع نفرات این تیم اضافه شدند و ۳ بازیکن خارجی این تیم یعنی سوگیتا، مازولا و فورچونه و ۲ بازیکن دیگر یعنی احمد موسوی و ابوالفضل رزاق‌پور نفراتی بودند که از جمع این تیم جدا شدند.

در دروازه تراکتور مثل همیشه شاهد حضور رشید مظاهری هستیم و در خط دفاع زوج خانزاده – سلیمی بعد از مدت‌ها کنار هم قرار می‌گیرند و هر دو شرایط بازی دارند. میثم تیموری مثل همیشه دفاع چپ تراکتور خواهد بود ولی در دفاع راست مهدی تیکدری که در نیم فصل نخست بازی می‌کرد الان یک رقیب جدی به نام فخرالدینی دارد که به احتمال زیاد در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

ساکت الهامی که نشان داده به سیستم ۱-۳-۲-۴ علاقه دارد از زوج اکبر ایمانی و رضا اسدی به عنوان هافبک دفاعی استفاده خواهد کرد و یک خط جلوتر کاپیتان مسعود شجاعی بازی می‌کند.

وینگر چپ تراکتور احسان حاج صفی خواهد بود و در سمت راست هم اشکان دژاگه بازی می‌کند و ساسان انصاری احتمالا مهاجم نوک تراکتوری‌ها در این پست است. عکاشه حمزاوی هم که کارت بازی گرفته برای دقایقی شانس بازی به عنوان یار تعویضی را دارد.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پرسپولیس:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، رضا اسدی، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و ساسان انصاری

پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور است.

سرخپوشان در این دیدار برای اولین بار تحت نظر یحیی گل محمدی در فصل جدید به میدان خواهند رفت و از همین رو حدس زدن سلیقه مورد نظر سرمربی جدید شاید کمی سخت به نظر برسد.

در دروازه پرسپولیس احتمالا با بازگشت بیرانوند به چهارچوب مواجه هستیم و رادوشوویچ با وجود نمایش درخشان در هفته‌های پایانی نیم فصل قبل به نیمکت باز می‌گردد.

در خط دفاع زوج شجاع خیلیل‌زاده و سید جلال حسینی بازی خواهند کرد و مهدی شیری و محمد انصاری مدافعین کناری خواهند بود.

با توجه به علاقه یحیی به سیستم ۲-۴-۴ احتمالا در پرسپولیس هم از این سیستم بهره می‌برد و احمد نوراللهی در این چینش هافبک دفاعی سرخپوشان خواهد بود.

در خط رو به جلوی هافبک‌ها هم مهدی ترابی، وحید امیری و بشار رسن حضور خواهند داشت. بشار در میانه و ترابی و امیری به ترتیب در سمت راست و چپ حضور دارند.

در نهایت در خط حمله علی علیپور حضور دارد و در کنارش از اوساگوانا به عنوان بازیکن جدید رونمایی خواهد شد.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.