ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه عراق

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب بازی‌های دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز برابر نماینده عراق صف آرایی می‌کند.

کد خبر : 112263
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 6:55

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی در شهرآورد تهران، در اولین هفته از دور گروهی مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ امروز به مصاف تیم الشرطه عراق می‌رود.

حریف امروز تیم استقلال در رده یازده جدول رده بندی لیگ برتر عراق جای گرفته و از نظر جایگاه جدولی در فصل جاری تیم مدعی شناخته نمی‌شود. با این اوصاف تیم الشرطه یک حریف آسان برای آبی‌ها نخواهد بود.

باتوجه به وقفه در مسابقات لیگ برتر فوتبال عراق به دلیل امنیتی، تیم الشرطه در بازی‌های جام باشگاه‌های عرب شرکت کرد و طی ۵ مسابقه به یه برتری و دو شکست رسید. آخرین دیدار رسمی تیم الشرطه مربوط به ۲۰ روز پیش است و آنها به اندازه کافی برای این بازی استراحت کرده‌اند تا بتوانند با برنامه قابل قبول آماده شوند.

در مقابل تیم الشرطه استقلال یکی از پرفشارترین مقاطع فصل را تجربه می‌کند و پس از انتخاب جانشین آندره آ استراماچونی وارد چالش جدیدی شد که تا به امروز البته سربلند است.

استقلال تهران با سرمربیگری فرهاد مجیدی در ۴ بازی رسمی شرکت کرده و شکست را تجربه نکرده است. آبی‌ها در لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری رسیده و برای پرسپولیس به تساوی رضایت دادند پیش از این دو بازی مقابل الکویت کویت و الریان قطر پیروز شدند تا از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

آنها طی ۱۲ روز این چهار بازی را انجام دادند و در کنار خستگی که اکنون بازیکنان حاضر در اردو با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، برنامه فشرده سبب شد تا شیخ دیاباته به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی خط حمله آبی‌ها دوار مصدومیت شود و از دسترس کادرفنی خارج شود.

تیم استقلال به غیر از دیاباته که هنوز مدت زمان دقیق بازگشت او به میادین نامعلوم است، سیاوش یزدانی و عارف غلامی در خط دفاعی و فرشید اسماعیلی را در خط میانی در اختیار ندارد با توجه به اینکه محمد بلبلی نیز که به تازگی محرومیت بلند مدتش پایان یافته اخیرا مصدوم شده و کاروان استقلال را در سفر به عراق همراهی نکرده است.

با وجود غیبت این بازیکنان استقلال در شهرآورد بزرگ تهران هم حضور یافت و تا لحظات پایان بازی از حریف پیش بود که با دریافت گل بشار رسن به تساوی رضایت داد. آبی پوشان امروز برای دهمین بار با هدایت فرهاد مجیدی در مسابقات رسمی به میدان می‌روند.

مجیدی که با اخراج وینفرد شفر در اواخر فصل پیش به عنوان مربی موقت منصوب شده بود طی ۵ بازی رسمی هدایت آبی‌ها را در دست داشت و شکست نخورده بود. او حتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم برابر تیم العین امارات قرارگرفته بود که به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

ترکیب استقلال برای این بازی با وجود اینکه مجیدی طی چهار بازی قبلی تغییرات کمی در چینش بازیکنانش داشته قابل پیش بینی است که تفاوت چندانی با ترکیب اصلی که مقابل پرسپولیس به میدان رفته نداشته باشد. به احتمال زیاد آرش رضاوند ترکیب جانشین فرشید باقری می‌شود.

بدین ترتیب ترکیب آبی پوشان را سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری و مهدی قائدی تشکیل می‌دهند.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.