ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

سرمربی استقلال ترکیب شاگردانش برابر ذوب آهن را باید با غیبت دو بازیکن تاثیرگذارش هدایت کند.

کد خبر : 75248
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 8:17

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، استقلال تهران از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل ذوب آهن اصفهان میزبانی می‌کند. استقلال بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود و انتظار دارد در استقبال هوادارانش به مرحله بعدی راه پیدا کند.

برای این دیدار وینفرد شفر، امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان را در اختیار ندارد که تاکتیک شفر برای آرایش بازیکنانش را تغییر می‌دهد. این دو بازیکن در بازی رفت مصدوم شدند و به طور قطعی در این بازی حضور ندارند. دیگر بازیکن مصدوم استقلال مامه بابا تیام بود که با تلاش کادر پزشکی و ریکاوری صحیح مشکلی برای این دیدار ندارد.

وینفرد شفر با حضور در نشست خبری پیش از بازی با سیدمهدی رحمتی، سنگربانش برای این بازی را معرفی کرد و به طور قطعی کاپیتان اول آبی‌ها برابر ذوب آهن در چارچوب دروازه قرار می‌گیرد. خط دفاعی استقلال را پژمان منتظری، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی و آرمین سهرابیان تشکیل خواهند داد.

غیبت ابراهیمی شفر را به این تصمیم نزدیک می‌کند که از زوج فرشید باقری و امید نورافکن در میانه میدان استفاده کند. وریا غفوری، سرور جپارف و اسماعیلی سه هافبک هجومی استقلال پشت سر مامه بابا تیام خواهند بود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، فرشید باقری، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و مامه بابا تیام.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.