ترکیب احتمالی استقلال برابر السد قطر

وینفرد شفر با استفاده از بازیکنان ملی پوش در دیدار حساس امشب مقابل السد قطر حاضر می‌شود و امیدوار به راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

کد خبر : 85489
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 5:42

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، ماموریت دشوار وینفرد شفر فراررسید و او امروز از ساعت ۲۰: ۳۰ در دوحه مقابل السد قطر بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برپا می‌کند. دیدار رفت دو تیم اگرچه جو ورزشگاه آزادی آماده برتری استقلال بود با نتیجه. سه بر یک به سود تیم متمول قطری به پایان رسید تا بازیکنان حاضر در ترکیب امروز عملیات مهمی را پیش رو داشته باشند.

در سفر آبی پوشان به قطر میثم تیموری حضور نداشته و سایر بازیکنان با وجود رهایی از مصدومیت در اردو حضور دارند. داریوش شجاعیان و محسن کریمی دو بازیکنی هستند که پس از مدتی دوری از شرایط مسابقه به تمرینات ملحق شده‌اند اما بعید به نظر می‌رسد در بازی امروز حضور داشته باشند.

نمایش مهدی رحمتی در بازی رفت و اشتباه مهلک روی گل سوم نظر وینفرد شفر را تغییر داده تا سیدحسین حسینی پس از مدت‌ها نیمکت نشینی با بازگشت از اردوی تیم ملی در آماده‌ترین شرایط در قفس توری آبی‌ها برابر السد حاضر شود.

روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری و آرمین سهرابیان به احتمال خط دفاعی استقلال مقابل السد را شکل می‌دهند که به تازگی از تمرینات تیم ملی بازگشته‌اند و سرشار از انگیزه هستند تا هم نظر مثبت کادرفنی استقلال را جذب کنند و هم تاثیر تمرینات تحت هدایت کارلوس کی روش را در معرض نمایش بگذارند.

طارق همام بازیکن خلاقی بوده که طی چند هفته گذشته با اضافه شدن به جریان بازی تاثیر مثبتی روی حملات مهاجمان داشته و همچنین در مدیریت خط میانی می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ او در این دیدار زوج علی کریمی خواهد بود که با پشت سر گذاشتن مصدومیت کاملا آماده است.

جلوتر از طارق و کریمی، مارکوس نیومایر، فرشید اسماعیلی و روح اله باقری سه هافبک هجومی هستند که پشت سر مرتضی تبریزی برای دروازه السد خطرساز خواهند شد. سه بازیکن پشت تبریزی از سرعت خوبی برای گردش توپ در خط دفاعی حریف دارند.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال برابر السد به شرح زیر است:

حسین حسینی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، مارکوس نیومایر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، طارق همام، مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری

 

 

 

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.