تجاوز به مرزهای کشور را تحمل نمی کنیم/ با کسی شوخی نداریم

معاون اول رئیس جمهور مرزهای کشور را خط قرمز جمهوری اسلامی دانست و گفت: هرگونه تجاوز به مرزهای کشور را تحمل نمی کنیم و با برخوردقاطع نیروهای مسلح روبرو می شود.

کد خبر : 103319
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 11:40

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، اسحاق جهانگیری ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه پروژه‌های کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی که به صورت ویدیو کنفرانس در اردوگاه ثامن‌الائمه برگزار شد، همزمان با افتتاح ۳۱ نیروگاه خورشیدی در روستای چاه نصر نیشابور، اظهار داشت: امیدوارم این کار ادامه و توسعه یابد.

وی  در ادامه این مراسم ضمن افتتاح پروژه‌های مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)  در شهرستان مرزی درگز با بیان‌ اینکه  مرز های کشور خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است گفت: همان طور که در جریان تجاوز هوایی آمریکا در خلیج فارس به مرزهای کشورمان مشاهده کردید، ما با کسی در این زمینه شوخی نداریم و هرگونه تجاوز به مرزهای کشور حتی از سوی قدرت های بزرگی  همچون  آمریکا با پاسخ قاطع نیروهای  ما مواجه می شود.

معاون اول رئیس جمهور خطاب به مرزداران کشور در شهرستان درگز بیان کرد: مردم خوب و غیور ما در شهرستان درگز مانند دیگر مرزداران حافظان امنیت کشور هستند.

جهانگیری  در افتتاح اردوهای دانشجویی کمیته امداد، دانشجویان حاضر در این اردو را فرزندان امام و انقلاب معرفی و اظهار کرد: طبق اخبار رسیده به ما، دانشجویان حاضر در این اردوها علاوه بر کسب رتبه های خوب در کنکور، از اخلاق و درس خوب در دانشگاه نیز بهره مند هستند.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.