تاکنون ۱۳ نفر در ارتباط با حادثه تروریستی زاهدان دستگیر شده‌اند

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش ــ زاهدان تاکنون ۱۳ تن دستگیر شده‌اند که دو نفر آنها زن هستند.

کد خبر : 95432
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 21:42

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دستگیرشدگان حادثه تروریستی محور «خاش ــ زاهدان» اظهار داشت: طی چند روز گذشته چندین دستگیری داشتیم که بعضی از آنان متهم، برخی مظنون و برخی نیز ارتباط‌شان با حادثه کاملاً مشخص است که در حال حاضر پرونده قضایی آنان درحال پیگیری است.

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: باید تحقیقات اولیه و نهایی انجام شود تا بتوانیم به‌طور کلی درباره دستگیرشدگان این حادثه صحبت کنیم.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۱۳ تن در این ارتباط دستگیر شده‌اند، بیان کرد: در رابطه با خانمهای دستگیرشده در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش ــ زاهدان نیز باید اشاره کنیم که تحقیقات لازم انجام گرفته و یکی از آنان در حال حاضر آزاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضا با جدیت پیگیر این حادثه است، تصریح کرد: تحقیقات روی این پرونده ادامه دارد و تا دستگیری تمامی عوامل تأثیرگذار در پرونده و برچیده شدن تروریست‌ها ادامه پیدا می‌کند.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.