بی‌تردید انتقام خون شهیدان مرزبان ‌ را می‌گیریم‌

رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران بی‌تردید انتقام خون شهیدان مرزبان خود را می‌گیرد، گفت: اجازه نمی‌دهیم مزدوران جنایتکاری که سلاح و منابع مالی آنها را بیگانگان تامین می‌کنند، از دست انتقام الهی و مردم مومن ایران فرار کنند.

کد خبر : 95085
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 بهمن 1397 - 9:08

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع بندرلنگه ‌‌‌با بیان اینکه ایران عزیز و قدرتمند همواره برای منطقه امنیت‌آفرین بوده است، اظهار داشت: ‌مسلمانان باید متحد باشند و با ایجاد روابط دوستانه و برادرانه، امنیت منطقه را حفظ کنند و انقلاب ما انقلاب اسلامی و مردمی است و ۴۰ سال این واقعیت را نشان دادیم که دنبال معنویت امنیت و پیشرفت کل منطقه هستیم و امروز هم عمل ، زبان، رفتار و گفتار ما همین را می‌گوید.

وی با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه آغازگر تجاوزی در کل منطقه نبوده است، افزود: این اشتباه است که برخی فکر کنند صهیونیست‌ها و یا آمریکایی‌ها برای آنها امنیت‌آفرین هستند، مسلمانان باید متحد باشند و با ایجاد روابط دوستانه و برادرانه، امنیت منطقه را حفظ کنند.

روحانی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب اسلامی و مردمی است و ۴۰ سال این واقعیت را نشان دادیم که دنبال معنویت امنیت و پیشرفت کل منطقه هستیم و امروز هم عمل‌، زبان، رفتار و گفتار ما همین را می‌گوید، تصریح کرد: یکی از تصمیمات مهم دولت‌های یازدهم و دوازدهم مسئله تلاش در مسیر تقویت بیش از پیش وحدت میان اقوام و مذاهب در ایران بوده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه هر کس در این کشور، اسلام، ایران و قانون اساسی را قبول دارد دارای حقوق مساوی است، ادامه داد: هدف دشمن ایجاد شکاف و دودستگی میان دولت و ملت است.‌


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.