بعد از سه هفته می خواستند برکنارم کنند

سرمربی استقلال در واکنش به اختلافش با معاون باشگاه، گفت: شنیده ام که برخی قصد داشتند بعد از سه هفته من را برکنار کنند.

کد خبر : 95087
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 بهمن 1397 - 9:18

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، «وینفرد شفر» روز یکشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: استقلال یک بازی سخت و مهم را مقابل تراکتورسازی پیش رو داشت و همه از این موضوع باخبر بودند. شرایط آماده سازی استقلال برای نیم فصل دوم مساعد نبود و بازیکنان استقلال از یک سری اتفاقات ناراضی بودند.
وی افزود: استقلال قبل از بازی با تراکتورسازی زمین تمرین خوب نداشت و ما مجبور شدیم سه بار زمین تمرین خود را از بد به بدتر تغییر دهیم. استقلال برای تمرینات خود به زمین تمرین مناسب و با کیفیت نیاز دارد.
شفر با حمایت از بازیکنان استقلال تصریح کرد: شاگردان من با تمام وجود برای موفقیت و پیروزی استقلال تلاش می کنند و در هر مسابقه با هر آن چه در وجود دارند زحمت می کشند اما همه چیز برای موفقیت آنها مهیا نیست.
سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا ناراحتی و گلایه های خود را به مدیران باشگاه بازگو نکرده است گفت: همیشه با باشگاه صحبت می کنم و امشب جلسه ای با مدیرعامل دارم. تمام چیزهایی که مهم است را امشب به امیرحسین فتحی می گویم و حتم دارم می توانیم مشکلات را حل کنیم.
شفر درباره اختلافاتش با یکی از معاونان استقلال اعلام کرد: من هم شنیده ام که می خواستند بعد از سه هفته سرمربی را عوض کنند ولی برای این کارها و صحبت در این خصوص زمان ندارم! من راجع به تمام مشکلات با مدیرعامل باشگاه صحبت می کنم و او همه چیزها را می داند.
وی افزود: مقابل تراکتورسازی یک اشتباه کردیم و اشکان دژاگه یک گل خوب زد و آنها یک شانس داشتند و گل زدند. بعد از آن موقعیت های زیادی داشتیم که گل نشد. این بازیکنان دارند سخت کار می کنند و همه می خواهند برنده باشند و با تمام وجودشان کار می کنند.
شفر اظهار داشت: داور بازی استقلال و تراکتورسازی باید اشکان دژاگه را از زمین اخراج می کرد. نمی خواهم علیه داور صحبت کنم زیرا کار آنها راحت نیست. چند هفته پیش جلسه ای در فدراسیون داشتیم و آنجا گفتم فدراسیون باید داوران را قدرتمندتر کند. آنها شغل سخت و خطرناکی دارند.
شفر در پایان گفت: در لیگ قهرمانان آسیا هم کار بسیار سختی داریم. الدحیل و الهلال بازیکنان گران قیمتی جذب کرده اند. باید دید در آسیا و آخر لیگ چه اتفاقی می افتد ولی الان تمرکزمان روی بازی با پارس جنوبی است.


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.