بعد از بازبینی نمایندگان AFC از اصفهان و اردبیل میزبان جام باشگاه‌های آسیا مشخص می‌شود

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: هنوز میزبان فوتسال جام باشگاههای آسیا ۲۰۱۹ انتخاب نشده و درخواست میزبانی این مسابقات برای دو استان اردبیل و اصفهان بوده است.

کد خبر : 89915
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 12:10

 

به گزارش پایگاه خبری ججین”، عباس ترابیان در مورد میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ که این میزبانی طبق اعلام فدراسیون فوتبال به اصفهان رسیده، گفت: هنوز برای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌ها، AFC تصمیمی نگرفته است. در همان ابتدا فدراسیون فوتبال درخواست میزبانی این مسابقات را برای دو شهر اصفهان و اردبیل  درخواست کردیم و هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است.طبق هماهنگی‌هایی که AFC با فدراسیون فوتبال انجام داده قرار است در آذرماه یک نماینده به ایران اعزام و امکانات هر دو استان اصفهان و اردبیل را  از نزدیک مورد بررسی قرار داده و سپس میزبان جام باشگاه‌های آسیا معرفی شود.

ترابیان در پاسخ به سوالی که آیا اصغر حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن آسیا در فوتسال انتخاب شده، گفت: خیر، هنوز هیچ چیز مشخص نیست طبق روال هرساله AFC افرادی را از کشورهای مختلف جهت انتخاب برترین‌های فوتسال  آسیا معرفی می‌کند و در بین دعوت شدگان به این مراسم اسامی دو بازیکن خوب ایران اصغر حسن‌زاده و مهدی جاوید مشاهده می‌شود.

وی در ادامه گفت: من نمی‌دانم چرا بعضی از رسانه‌ها به شکل قطعی افرادی را به عنوان برترین‌های فوتسال آسیا انتخاب و معرفی می‌کنند. رسانه‌های ما نباید عجله کنند و تا قطعی شدن از سویAFC  کسی را  اعلام و معرفی کنند. مطمئن باشید در صورتیکه بخواهیم این کار را ادامه دهیم AFC عکس‌العمل نشان داده و روی این موضوع حساس می شود.

وی در پایان در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: قرار است اواخر آذرماه تیم ملی به اسلواکی رفته و ۳ بازی با تیمهای روسیه و اسلواکی انجام دهند و همچنین این تیم ۸ الی ۱۷ بهمن‌ماه برای اولین بار در صربستان حضور و دو بازی با تیم ملی این کشور برگزار می‌کنند.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.