برگزاری جام ملت‌های والیبال جهان از جمعه در ارومیه

یک نماینده مجلس تاکید کرد: یک چهارم سالن برگزاری جام ملت‌های والیبال جهان برای حضور بانوان در نظر گرفته شده و بازی‌ها از روز جمعه ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.

کد خبر : 100351
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 خرداد 1398 - 8:13

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، روح‌الله حضرت‌پور در حاشیه جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بازی‌های جام ملت‌های جهانی والیبال در ارومیه اظهار کرد: والیبال‌دوستان، ارومیه را پایتخت والیبال می‌دانند و چهار نفر از اعضای تیم ملی هم از شهروندان ارومیه هستند.

وی با بیان اینکه ارومیه از امکانات خوبی برای برگزاری مسابقات جهانی والیبال برخوردار است و وجود سالن ۶ هزار نفری این شهر سبب شد به‌عنوان میزبان مسابقات انتخاب شود، افزود: سالن ۶ هزار نفری شهر ارومیه برای میزبانی مسابقات آماده شده و پرچم‌های کشورهای شرکت‌کننده روسیه، کانادا، لهستان و ایران به صورت نماد تزئین شده در ورودی سالن نصب شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات در سالن مهیا شده است، تصریح کرد: یک چهارم سالن برای حضور بانوان در نظر گرفته شده و بازی‌ها از روز جمعه ساعت ۱۸ آغاز شده و روزهای شنبه و یکشنبه نیز ادامه دارد.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.