برزیل با یک برد قاطعانه صعود کرد/ ونزوئلا مسافر یک چهارم‌نهایی شد

در شب صعود قاطعانه تیم ملی برزیل، ونزوئلا راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا شد.

کد خبر : 100945
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 7:29

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، بازی‌های گروه اول رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با صعود تیم‌های ملی برزیل و ونزوئلا به پایان رسید.

در دو  بازی همزمان روز سوم و پایانی این گروه، برزیل با برتری قاطعانه ۵ بر صفر مقابل پرو به عنوان تیم اول صعود کرد. میزبان در همان نیمه اول با ۳ گل کاسیمیرو در دقیقه ۱۲، فرمینو در دقیقه ۱۹ و اورتون در دقیقه ۳۲ پرونده بازی را بست.  روند موفق برزیل در نیمه دوم هم ادامه یافت و آلوس  در دقیقه ۵۴ و ویلیان در دقیقه ۸۹  گل زدند و  به شیرینی صعود طلایی‌پوشان افزودند. ضمن اینکه ژسوس برزیلی در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم، پنالتی‌اش را به دستان دروازه‌بان رقیب سپرد. برزیل با این پیروزی هفت امتیازی شد و به عنوان تیم اول گروه صعود کرد. پرو هم چهار امتیازی ماند و در رده سوم قرار گرفت تا امیدوار به صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر سوم گروه‌های سه‌گانه باشد.

در دیگر بازی، ونزوئلا با برتری  ۳ بر یک  مقابل بولیوی پنج  امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه صعودش را قطعی کرد. ماچیس در دقایق ۲ و  ۵۵  و مارتینس در دقیقه ۸۷ گل‌های ونزوئلا را به ثمر رساندند و تنها گل بولیوی به وسیله جاستینیانو در دقیقه ۸۳ زده شد. در این گروه، بولیوی بدون امتیاز، اولین حذف شده جام نام گرفت.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.