برانکو و دغدغه شیرین انتخاب بازیکن

سرمربی پرسپولیس که در نیم فصل گذشته همیشه در انتخاب بازیکنان مشکلات زیادی داشت، این بار برای این کار با دغدغه شیرینی مواجه شده است.

کد خبر : 94380
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397 - 6:59

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر انتقال غیر قانونی مهدی طارمی به ریزه اسپور ترکیه و اشتباه مدیریت در جذب مجدد این بازیکن، با دو پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه و از جذب بازیکنان جدید محروم شد.
با این وجود در همان مقطع ابتدا طارمی پرسپولیس را ترک کرد و سپس محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و صادق محرمی هم از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ جدا شدند.
سرمربی پرسپولیس با همان داشته ها ساخت و تیمش را نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کرد و دومین قهرمانی پیاپی در لیگ را جشن بگیرد.
شرایط به نحوی بود که برانکو یک به یک جوانانش را به زمین می فرستاد و جواب هم می‌گرفت. از گل سه امتیازی آدام همتی در بازی با سپیدرود گرفته تا بازی سعید حسین پور که تجربه بازی در رده بزرگسالان را نداشت و به یک باره برای اولین بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت.
پنجره نقل و انتقالات سرانجام در نیم فصل باز شد و مهدی شریفی، مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر، سعید کریمی و محمد نادری از جمله بازیکنانی بودند که به تیم برانکو اضافه شدند.
سرمربی پرسپولیس در اولین گام پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی توانست سپیدرود رشت را در جام حذفی با تک گل یکی از همین بازیکنان تازه وارد شکست دهد و در ان بازی از چهره ۲۰۱۹ پرسپولیس رونمایی کرد.
حالا پرسپولیس از روز چهارشنبه باید کارش را در لیگ آغاز کند. جایی که به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان و پدیده از رسیدن به صدر جدول آن محروم است.
برانکو که به در نیم فصل اول به خاطر کمبود بازیکن مجبور بود از برخی بازیکنان در پست های غیر تخصصی بازی بگیرد حالا با دغدغه شیرین انتخاب بازیکن مواجه شده است.
به نحوی که حالا باید در هر بازی حداقل از دو یا سه ستاره تیمش برای انتخاب ۱۱ نفر اصلی صرف نظر کند.
با این حال چهره اصلی تیم برانکو را از بازی با پدیده می‌توان مشاهده کرد.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.