برانکو در خصوص صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد

برانکو: نشان دادیم جگر قهرمانی در آسیا را داریم / بازیکنان از همه بیشتر در این موفقیت نقش دارند / مطالباتم از پرسپولیس در اولویت نیست

کد خبر : 88077
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1397 - 10:29

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیزی مایلم تبریک بگویم به بازیکنان که توانستد نتیجه خوبی را کسب کنند. در کنار تشویق بسیار زیبا از طرف هواداران و در جمعی که هرگز دیده نشده بود و شاید هنوز خودمان نمی‌دانیم چه کار بزرگی را انجام دادیم. ما بر قله افتخار ایستاده‌ایم و افتخاری بالاتر از این وجود ندارد و طبیعی است که همه ما بسیار خوشحال هستیم که شادی بسیار زیادی را به خودمان هواداران‌مان و خانواده پرسپولیس و همان طور به شما خبرنگاران هدیه دادیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از مسابقه فینال نیز عنوان کرد: ما الدوحیل و السد را حذف کردیم پرسپولیس الدوحیل و السد بهتر از دو تیم شرق آسیا بودند اما آن چیزی که بارها گفتم این است که تیمی که به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسد آمادگی و لیاقت قهرمانی را دارد البته ما تا آخر راه خواهیم رفت و مهمترین مساله این است که بازیکنان‌مان به شرایط عادی خود بازگردند و مثل همیشه ادامه خواهیم داد. از هواداران تشکر می‌کنم که این حمایت پرشور را از ما انجام دادند و توانستیم جواب حمایت‌هایشان را در زمین بدهیم.

برانکو در مورد اینکه هواداران هم با انتشار پیام‌هایی به تقدیر از او پرداختند و اینکه چه عاملی باعث می‌شود با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌ها بتوان به این شکل عمل کرد نیز بیان کرد: من از هواداران تشکر می‌کنم بابت این طرز تفکرشان اما مهمترین رکن بازیکنان هستند آنها زحمت اصلی را می‌کشند و ما فقط اینجا هستیم که آنها را آماده کنیم. بازیکنان بیشترین زحمت را برای نتایج می‌کشند و من از آنها راضی هستم و همه افتخاراتی که کسب می‌شود بازیکنان قبل از تمام عوامل لایق ستایش و احترام هستند. از همه بیشتر کاپیتان ما حسین ماهینی نیز در این افتخار سهیم است و بالاترین از این افتخاری وجود ندارد.

برانکو در مورد اینکه می‌تواند با پرسپولیس تاریخ‌ساز شود نیز اظهار داشت: بله، این فکر را می‌کنم به این دلیل که به بازیکنانم اعتماد زیادی دارم. رسیدن به فینال موفقیت عظیمی است و طبیعی است که ما می‌خواهیم قهرمان شویم اما من همین جا باز هم به بازیکنان تبریک می‌گویم علیرغم تمام اتفاقاتی که ممکن است در فینال رخ دهد نشان دادیم که توانایی و دانش و وحدت موفقیت را داریم و به همین دلیل اعتقاد دارم که می‌توانم تاریخ‌سازی کنیم.

سرمربی کراوات سرخپوشان درمورد اضافه شدن سروش رفیعی نیز عنوان کرد: بله سروش رفیعی به ما اضافه شدها ست با تیم تمرین خواهد و در برنامه‌های ما جای خواهد گرفت و امیدوارم مانند بقیه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشد.

مطالبات برانکو از پرسپولیس دیگر مساله‌ای بود که سرمربی کراوات به آن اشاره کرد و گفت: این مسائل را فعلا رها کنید بلی ، بدهی وجود دارد و خواهد بود اما موضوع مهم این نیست و در اولویت بعدی قرار خواهد گرفت.

برانکو در مورد شرایط آماده سازی پرسپولیس برای بازی فینال نیز گفت: این جوی که حاکم است نباید ما را فریب دهد بارها گفته‌ام که اهداف ما چگونه است و آن کسب بیشترین قهرمانی  بیشترین تعداد برد در تمام مسابقات است اولین قهرمانی که سوپ کاپ بود را کسب کردیم دومین قهرمانی را در نزدیکی خود می‌بینیم اما لیگ هم از ارزش یکسانی برخوردار است و ما تلاش می‌کنیم قهرمان لیگ هم بشویم.

پرفسور سرخپوشان در مورد اینکه نگران از دست دادن بازیکنان کلیدی خود با توجه به عملکرد درخشان آنها در نیم فصل نیست نیز تصریح کرد: این مساله طبیعی است بیرانوند دیروز بازیکن کلیدی ما بود در دو صحنه ما را نجات داد و قاطعانه نشان داد که بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا است و ارزش اروپایی دارد. در مورد اتفاقی که در آینده می‌خواهد رخ بدهد نمی‌توان در مورد آن نظر داد. از حضور او در تیم‌مان خوشحالیم و خیلی به درد ما می‌خورد و به کمک ما می‌آید.

برانکو در مورد اینکه باور بردن را در سطح آسیا در هواداران و بازیکنان ایجاد کرد نیز گفت: من همیشه گفتم همه مسابقات برای ما مهم است البته اهمیت لیگ قهرمانان به دلیل اینکه بزرگترین و مهمترین مسابقات قاره آسیا است از دیگر تورنمنت‌ها بیشتر است و همچنین قهرمانی آسیا اتفاقی خاص است و طبیعی است که این اهداف را دنبال کنیم و این باور بردن را نه تنها در آسیا که در تمام مسابقات نیز دنبال می‌کنیم.

برانکو در مورد پاداش احتمالی برای صعود به فینال نیز گفت: قطعاً پاداش وجود خواهد داشت در حال صحبت با مدیریت باشگاه هستم اما هیچ شکی نیست که بازیکنان پاداش خواهند گرفت چون قبل از بازی به این فکر می‌کردیم که چگونه بازی کنیم تا بتوانیم برنده شویم و مساله پاداش در ذهنمان نبود. باشگاه وظیفه خود را به نحو احسن انجام خواهد داد و به این امر واقف است.

برانکو در مورد اظهارات سیدجلال مبنی بر داشتن مشکل در تیم پرسپولیس نیز گفت: همه جا این مشکلات وجود دارد و همیشه مشکل خواهد و چیزی نیست که بتوان با آن مقابله کرد

سرمربی سرخپوشان در مورد شرایط بشاررسن نیز اضافه کرد: بشار نشان داد چقدر پرسپولیس، هواداران و فوتبال را دوست دارد و واقعا باید به طور ویژه از او تمجید کرد. بشار یک برد ویژه برای باشگاه ما است و باید قدر او را بدانیم.

 



 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.