بارسلونا با ۵ گل رئال مادرید را تحقیر کرد/ چلسی با شکست برنلی به یک‌قدمی لیورپول رسید/ آرسنال متوقف شد

تیم فوتبال بارسلونا با برتری پرگل مقابل رئال مادرید به صدر جدول لالیگا بازگشت تا هم حریف سنتی خود را تحقیر کرده باشد و هم خولن لوپتگی را به درهای خروج نزدیکتر کند.

کد خبر : 88261
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آبان 1397 - 17:23

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم،تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امشب (یکشنبه) به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ، ال‌‌کلاسیکوی هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) را آغاز کردند که  این نبرد با برتری قاطعانه ۵ بر یک بارسلونا به پایان رسید تا این تیم ضمن صدرنشینی، خولن لوپتگی، سرمربی رقیب را تا آستانه اخراج پیش ببرد.

فوتبال جهان| بارسلونا با 5 گل رئال مادرید را تحقیر کرد/ هت‌تریک سوارس، لوپتگی را در آستانه اخراج قرار داد

نیمه اول

برتری بارسلونا از همان ابتدا مشهود بود و ابتدا کوتینیو در دقیقه ۱۱ روی پاس زیبای آلبا، آبی و اناری‌ها را پیش انداخت. در ادامه خطا روی سوارس با کمک تکنولوژی ویدئویی (VAR) پنالتی تشخیص داده شد و مهاجم اروگوئه‌ای در  دقیقه ۳۰ در جهت حرکت کورتوا گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند. ادامه بازی با میانداری میزبان ادامه یافت و در نهایت نیمه اول با برتری ۲ بر صفر سزاوارانه بارسلونا خاتمه یافت.

نیمه دوم

رئال مادرید به قصد جبران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و علاوه بر گل مارسلو در دقیقه ۵۳ تا آستانه به تساوی کشاندن بازی هم پیش رفت. این تیم حتی یک بار توپ را به تیر دروازه کوبید اما بارسلونا در ادامه و پس از تعویض‌های موثر ارنستو والورده یک بار تیر دروازه رئال مادرید را لرزاند و در ادامه توسط سوارس در دقیقه ۷۵  و ۸۳ به کل رسید تا این بازیکن اروگوئه‌ای هت‌تریک کرده باشد. در پایان نیز گل ویدال تازه‌ وارد در دقیقه ۸۷ برتری ۵ بر یک بارسلونا را رقم زد تا خولن لوپتگی سرمربی ناموفق رئال مادرید بیش از پیش به درهای خروج نزدیک شود.

 

چلسی با شکست برنلی به یک‌قدمی لیورپول رسید/ آرسنال متوقف شد

در چارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) دو دیدار همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها، چلسی با نتیجه ۴ بر صفر بر میزبان خود، برنلی غلبه کرد. شاگردان مائوریتزیو ساری در این دیدار توسط آلوارو موراتا (۲۲)، راس بارکلی (۵۷)، ویلیان (۶۲) و روبن لوفتوس چیک (۹۰) به گل رسیدند تا آبی‌های لندنی ۲۴امتیازی شوند و به رده دوم جدول صعود کنند و پشت‌سر لیورپول ۲۶امتیازی قرار بگیرند.

آرسنال هم در بازی همزمان در خانه کریستال‌پالاس به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. لوکا میلیووجویچ (۴۵ ــ پنالتی و ۸۳ ــ پنالتی) برای عقاب‌های لندنی گلزنی کردند و توپچی‌های لندن هم توسط گرانیت ژاکا (۵۲) و پی‌یر امریک اوبامیانگ (۵۶) به گل رسیدند. شاگردان اونای امری با این نتیجه ۲۲امتیازی شدند و به رده چهارم صعود کردند.

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.