بارسلونا اولین شکست فصل را پذیرفت/ برتری تاتنهام در بازی دراماتیک/ پاری‌سن‌ژرمن با درخشش مهاجمانش پیروز شد/ رم با برتری پرگل به اوضاعش سر و سامان بخشید/ دورتموند با جشنواره گل رقیبش را در هم کوبید

تیم فوتبال بارسلونا چند روز پس از اولین تساوی، نخستین شکست در فصل جاری لالیگا را هم تجربه کرد.

کد خبر : 86186
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1397 - 22:40

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لگانس در خانه با برتری ۲ بریک مقابل بارسلونا، ضمن رقم زدن اولین باخت فصل رقیب مقتدرش، شگفتی بزرگی رقم زد.

در این بازی که از هفته ششم لالیگای اسپانیا برگزار شد، ابتدا کوتینیو در دقیقه ۱۲ بارسا را پیش انداخت اما ۲ گل الزهر در دقیقه ۵۲ و اسکار در دقیقه ۵۳ نتیجه را عوض کرد و باخت ناباورانه بارسلونا را رقم زد تا این تیم چند روز پس از اولین تساوی فصل، نخستین شکست را هم نصیب ببرد.

در دیگر بازی ویارئال در زمین اتلتیک بیلبائو به برتری ۳ بر صفر دست یافت.

 برتری تاتنهام در بازی دراماتیک

در تنها بازی باقی مانده دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس تیم فوتبال تاتنهام پس از تساوی ۲ بر ۲ در ۹۰ دقیقه قانونی در ضربات پنالتی موفق به عبور از سد دشوار واتفورد شد.

فوتبال جهان| برتری تاتنهام در بازی دراماتیک

در این بازی ابتدا واتفورد توسط ساکس در دقیقه ۴۶ به گل رسید اما تاتنهام با ۲ گل  آلی در دقیقه ۸۱  (از روی نقطه پنالتی) و لاملا در دقیقه ۸۶ نتیجه را عوض کرد. در فاصله ۲ گل تاتنهام، کاباسله از واتفورد در دقیقه ۸۱ به خاطر خطای منجر به پنالتی گل شده آلی، اخراج شد اما تیمش با گل کاپوئه در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی ۲ بر ۲ و ضربات پنالتی کشاند. در این مرحله تاتنهام به برتری ۴ بر ۲ دست یافت و به سختی صعود کرد.

 

پاری‌سن‌ژرمن با درخشش مهاجمانش پیروز شد

هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با برتری ۴ بر یک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه‌اش مقابل رمس ادامه یافت.

رمس ابتدا توسط شاوالری در دقیقه ۲ به گل رسید اما میزبان با ۴ گل کاوانی در دقایق ۵ و ۴۴، نیمار در دقیقه ۲۴ (از روی نقطه پنالتی) و مونیه در دقیقه ۵۵ جبران کرد و به برتری ۴ بر یک دست یافت تا با ۷ برد از ۷ بازی مقتدرانه در صدر جدول بماند.

 

 یوونتوس به پیروزی‌هایش ادامه داد

در ادامه شب دوم هفته ششم رقابت‌های سری A ایتالیا، تیم‌های فوتبال یوونتوس و رم رقبای خودشان را شکست دادند.

یوونتوس در حضور کامل کریس رونالدوی پرتغالی در خانه خودش ۲ بر صفر بولونیا را برد. دیبالا در دقیقه ۱۱ و متوئیدی در دقیقه ۱۶ برای یووه گل زدند تا این تیم ضمن حفظ رکورد صددرصد پیروزی در فصل جاری به صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

فوتبال جهان| یوونتوس به پیروزی‌هایش ادامه داد/ رم با برتری پرگل به اوضاعش سر و سامان بخشید

در دیگر بازی مهم، تیم رم پس از چند هفته ناکامی با پیروزی ۴ بر صفر خانگی مقابل فروزینونه به اوضاعش سر و سامان بخشید. اوندر در دقیقه ۲، پاستوره در دقیقه ۲۸، الشعراوی در دقیقه ۳۵ و کلاروف در دقیقه ۸۷ برای تیم پایتخت گل زدند.

ناپولی با هدایت کارلو آنچلوتی در خانه ۳ بر صفر پارما را برد. اینسینیه در دقیقه ۴ و  میلیک در دقایق ۴۷ و ۸۴ برای ناپولی گل زدند.

در سایر بازی‌ها، آتالانتا و تورینو به تساوی بدون گل رسیدند، کالیاری و سامپدوریا هم به همین نتیجه رضایت دادند و  جنوا ۲ بر صفر کیه‌وو را برد.

 

دورتموند با جشنواره گل رقیبش را در هم کوبید

در ادامه هفته پنجم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با به راه انداختن جشنواره گل در خانه خودش ۷ بر صفر نورنبرگ را خرد کرد.

در این بازی پرگل، دورتموند توسط رویس در دقایق ۳۲ و ۵۸، لارسن در دقیقه ۹، حکیمی در دقیقه ۴۹، آکنجی در دقیقه ۷۴، سانچو در دقیقه ۸۵ و وایگل در دقیقه ۸۸ به گل رسید.

در سایر بازی‌ها، راسنبال لایپزیگ ۲ بر صفر میهمانش، اشتوتگارت را برد، بوروسیامونشن‌گلادباخ ۳ بریک اینتراخت فرانکفورت را شکست داد، ماینتس و ولفسبورگ به تساوی بدون گل رسیدند  و بایرلورکوزن در خانه فورتونادوسلدورف به برتری ۲ بریک  رسید.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.