ایران برد و صدرنشین شد

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان با نتیجه سه بر یک مقابل کوبا به پیروزی رسید و به طور موقت و تا قبل از پایان دیدار تیم های لهستان و فنلاند به صدر گروه D این رقابت ها صعود کرد.

کد خبر : 85410
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 0:20

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، شاگردان ایگور کولاکوویچ از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز (شنبه) در شهر وارنای بلغارستان به مصاف کوبا رفتند. ست نخست این بازی با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ به سود کوبا به پایان رسید اما ایران در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید و سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کرد.
تیم ملی ایران که در ۲ مسابقه قبلی خود ،تیم های پورتوریکو و بلغارستان را هم شکست داده بود، با سه برد و ۹ امتیاز به طور موقت و پیش از برگزاری بازی تیم های لهستان و فنلاند به صدر جدول رده بندی گروه D صعود کرد.
مسابقه امروز، هشتمین رویارویی تیم های ملی ایران و کوبا بود که ایران توانست به چهارمین پیروزی پیاپی تاریخ خود مقابل این تیم دست یابد و حالا ۲ تیم در تعداد پیروزی مسابقات رو در رو، برابر شده اند.
مسابقات والیبال قهرمانی جهان از ۱۸ شهریور تا ۸ مهر به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود و تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی با تیم های پورتوریکو، بلغارستان، کوبا، لهستان و فنلاند رقابت می کند.
** برنامه ادامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان (به وقت تهران)
دوشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۲۲، ایران – لهستان
سه شنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۸:۳۰، ایران – فنلاند

 

 

 

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.