اپلیکیشن‌های فروش بلیت هواپیما مجوز ندارند؛ مردم مراقب باشند

عضو کمیسیون عمران مجلس با اعلام این‌که اپلیکیشن‌های فروش بلیت هواپیما مجوز ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی است، گفت: فعالیت غیرقانونی این نرم افزارها قطعا زمینه ساز بروز جرایم مختلف و کلاهبرداری از مسافران می شود.

کد خبر : 101779
تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 9:48

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید کیانپور با اشاره به تداوم فعالیت نرم افزارهای فروش بلیت هواپیما،  اظهار کرد:‌ متأسفانه بارها شاهد بوده ایم که در تبلیغات مختلف خرید بلیت هواپیما توسط اپلیکیشن ها ترویج و تبلیغ شده، این در حالی است که طبق گفته مسئولان سازمان هواپیمایی، این نرم افزارها اجازه فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ اپلیکیشن فروش بلیت هواپیما از سازمان هواپیمایی مجوز فعالیت دریافت نکرده است، گفت: فعالیت غیرقانونی این نرم افزارها قطعا زمینه ساز بروز جرایم مختلف و کلاهبرداری از مسافران می شود.

وی با اعلام این‌که تاکنون هیچ اپلیکیشن فروش بلیت هواپیما از سازمان هواپیمایی مجوز فعالیت دریافت نکرده است، گفت: فعالیت غیرقانونی این نرم افزارها قطعا زمینه ساز بروز جرایم مختلف و کلاهبرداری از مسافران می شود.

کیان‌پور به خانه ملت گفت: در چند ماه اخیر سازمان هواپیمایی بارها در اطلاعیه هایی نسبت به فعالیت نرم افزارهای فروش بلیت هشدار داده اما هنوز این اپلیکیشن ها به فعالیت غیرقانونی خود ادامه داده اند، بنابر این ضروری است که دستگاه‌های نظارتی و قضایی با متخلفان برخورد کنند.قطعا فرآیند فروش بلیت هواپیما چه از طریق سایت و چه از طریق نرم افزار باید ساماندهی شود تا مردم و مسافران در آینده برای خرید بلیت و مسافرت های هوایی دچار مشکل نشوند.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.