اولین سینما در چین باز شد/ دوران پسا کرونا آغاز می شود؟

پس از دو‌ ماه بسته شدن سینماها در چین٬ امروز درهای اولین سالن در شهر ارومچی باز شد. این شهر ۲۷ روز است که حتی یک مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا نداشته است.

کد خبر : 113865
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 - 7:17

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، از اولین روز بسته شدن سینماهای چین در ۲۶ ژانویه بخاطر بحران کرونا دو ماه می گذرد و حالا سالن سینمای نخل طلایی ژونجینگ شهر ارومچی بازگشایی می شود.

پس از دو‌ماه بسته شدن سینماها در چین٬ امروز درهای اولین سالن در شهر ارومچی باز شد.

ارومچی مرکز شینجیانگ در شمال غربی چین واقع شده است. مسولین این سینما شب قبل در شبکه های اجتماعی برنامه اکران ۲۲ فیلم در این سالن سینما را اعلام کردند.

با وجودیکه امروز سینمای ژونجینگ بازگشایی شد اما هیچ بیننده ای برای تماشای فیلم به این سالن نرفت. این درحالیست که تماشای فیلم در این سالن برای اعضا مجانی بوده و برای مردم نیز مبلغی ناچیز بوده با این وجود مردم این کشور همچنان خود را ملزم به پیشگیری از شیوع کرونا می دانند.

بنابر آخرین اخبار٬ منطقه شینجیانگ تا اواسط روز یکشنبه به مدت ۲۷ روز حتی یک مورد ابتلای جدید به کرونا نداشته است.

مسولین این شهر در تلاشند تا پنج سالن دیگر را تا فردا در ارومچی بازگشایی کنند. نکته جالب در بحث تدابیر پیشگیرانه در این مورد این که مسولین٬ بلیت فروش را فقط به صورت حضوری ارائه می دهند و اظهار می دارند که فروش بلیت به صورت اینترنتی می تواند موجب هجوم تماشاچیان و تراکم جمعیت در سالن شود و این خوب نیست.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.