انگلیس با برتری پرگل صعود کرد/ صعود فرانسه و جمهوری چک در شب هت‌تریک رونالدو قطعی شد

تیم‌های ملی انگلیس، جمهوری چک و فرانسه هم به جمع راه‌ یافتگان به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ اضافه شدند.

کد خبر : 108205
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 - 6:43

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته نهم از مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی انگلیس، جمهوری چک و فرانسه هم جواز صعود به مرحله اصلی را به دست آوردند.

در گروه اول، انگلیس با برتری پرگل ۷ بر صفر در خانه مقابل مونته‌نگرو به مرحله اصلی یورو ۲۰۲۰ راه یافت. چمبرلین در دقیقه ۱۱، هری کین در دقایق ۱۹، ۲۴ و ۳۷، رشفورد در دقیقه ۳۰، سوفرانک (بازیکن حریف) در دقیقه ۶۶ و آبراهام در دقیقه ۸۴ برای میزبان گل زدند. در دیگر بازی این گروه، جمهوری چک در خانه خود ۲ بر یک کوزوو را برد. به این ترتیب انگلیس با ۱۸ و جمهوری چک با ۱۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه اول قرار گرفتند و صعود خود را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کردند.

براساس این گزارش، در گروه دوم، پرتغال با هت‌تریک رونالدو، ۶ بر صفر در خانه لیتوانی را برد تا به صعود نزدیک‌تر شود. رونالدو با گلزنی در دقایق ۷، ۲۲ و ۶۵ هت‌تریک کرد و  پیتزی در دقیقه ۵۲، پاچینچیا در دقیقه ۵۶ و سیلوا در دقیقه ۶۳ دیگر گل‌های پرتغال را به ثبت رساندند. در دیگر بازی این گروه، صربستان با برتری دشوار ۳ بر ۲ در خانه مقابل لوکزامبورگ ۱۳ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. اوکراین ۱۹ امتیازی پیش از این صعود خودش را قطعی کرده بود و برای صعود به عنوان تیم دوم، رقابت بین پرتغال ۱۴ و صربستان ۱۳ امتیازی است.

پنجشنبه شب همچنین در گروه هشتم، فرانسه با برتری ۲ بر یک مقابل مولداوی به یورو ۲۰۲۰ راه یافت. واران در دقیقه ۳۵ و ژیرو در دقیقه ۷۹ برای میزبان و راتا در دقیقه ۹ برای مولداوی گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه، آلبانی و آندورا به تساوی ۲ – ۲ رسیدند. در جدول گروه هشتم، فرانسه ۲۲ و ترکیه ۲۰ امتیازی در رده‌های اول و دوم ایستاده و صعود خود به یورو ۲۰۲۰ را قطعی کردند.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.