انصاریان: نمی دانم که ممنوع التصویر هستم یا خیر

شایعه ممنوع التصویر شدن «علی انصاریان » در تلویزیون در حالی از روز گذشته در فضای مجازی پیچید که او امروز به ایرنا گفت از این مساله مطلع نیست.

کد خبر : 87920
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 13:34

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، روز گذشته در شبکه‌های مجازی شایعه ممنوع التصویر بودن علی انصاریان در تلویزیون دست به دست چرخید. در این میان بازیکن اسبق فوتبال در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که هنوز کسی به صورت رسمی به او اعلام نکرده است که ممنوع التصویر است یا خیر.
آنچه می خوانید گفتگویی است با این فوتبالیست که مدت ها است در حیطه بازیگری و اجرا نیز فعالیت می کند.
– ایرنا : «علی انصاریان ممنوع التصویرشد » این شایعه چند ساعتی است به اوج خود رسیده و در فضای مجازی به شدت سر و صدا کرده است. ماجرا از چه قرار است؟
– انصاریان: قضیه از روز جمعه شروع شد.من به یک برنامه تلویزیونی دعوت شده بودم. طبق معمول برای حضور دربرنامه های تلویزیونی مراحل استعلام ، کارهای اداری و غیره باید سپری شود تا یک مهمان بتواند در برنامه حضور پیدا کند. به همین دلیل می‌دانستم که این کارها زمان زیادی می برد و چندان پیگیر ماجرا نبودم تا اینکه متوجه شدم استعلام نام من برای حضور در شبکه جواب مثبت نگرفته است.
– ایرنا : حضور شما در این برنامه کنسل شد؟
– انصاریان : متاسفانه بله ، من در این برنامه حضور پیدا نکردم . این مساله را هم با کسی در میان نگذاشتم اما چند ساعت پیش برای خود من هم خبری ارسال شد که اعلام می کرد علی انصاریان ممنوع التصویر شده است.
– ایرنا : یعنی خودتان هم از همه جا بی خبر بودید؟
– انصاریان: دقیقا. هنوز از طرف مسئولان تماسی نداشتم که عنوان کنند که ممنوع التصویرهستم. مصاحبه ای هم با مدیران درباره تایید ویا تکذیب این خبر نخواندم. خودم هم نمی توانم به طور حتم بگویم که این خبر صحت دارد یا خیر.
– ایرنا: فکر می کنید دلیل شکل‌گیری این حاشیه‌ها چیست؟
– انصاریان: واقعا اطلاعی در این باره ندارم. اگر ممنوع التصویرهم باشم نمی دانم که به چه دلیلی این تصمیم گرفته شده است .اگر به خاطر ویژه برنامه «آیو» این مشکلات پیش آمده است باید بگویم که من در این برنامه، نهایت سعی خود را کردم که مردم کشورم را شاد کنم، اجرایی هم خلاف عرف نداشتم. هدف اصلی من خنداندن و شاد کردن مردم در آن موقعیت بد اقتصادی بود.
علی انصاریان به تازگی بازی در فیلم «کلوپ همسران» به کارگردانی مهدی صباغ زاده با بازی میترا حجار را به پایان رسانده است.

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.