امدادرسانی به حادثه دیدگان طوفان در مشگین شهر ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادرسانی به عشایر حادثه دیده طوفان در مشگین شهر از سوم آبان ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر : 88244
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 12:12

به گزارش پایگاه خبری “ججین، رامین معبودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: عوامل جمعیت هلال احمر در قالب ۳ تیم ارزیاب و با ۷ نفر نیروی عملیاتی به یاری ۱۱ خانوار حادثه دیده عشایر مشگین شهر شتافتند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث ۴۷ نفر از مردم عشایر حادثه دیده بودند، تصریح کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر با ۲ دستگاه خودروی کمک دار سبک به عشایر امدادرسانی کرده و ۱۱ دستگاه چادر امدادی در بین آسیب‌دیدگان توزیع شد.

معبودی با اشاره به اینکه شعب ۱۰ گانه جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: هموطنان می توانند به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و جمعیت هلال احمر را برای امدادرسانی به مدد بطلبند.

‌واژگونی ۳ خودرو در گردنه الماس 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واژگونی ۳ دستگاه خودرو بر اثر تندباد خبر داد و افزود: ۲ دستگاه خودروی وانت پیکان و یک دستگاه کامیون بر اثر تندباد در گردنه الماس دچار واژگونی شده بودند که عوامل جمعیت هلال احمر به امدادرسانی پرداختند.

این مسئول با اشاره به اینکه در این حوادث ۳ نفر حادثه دیده وجود داشت، ادامه داد: خوشبختانه هیچ یک از افراد حادثه دیده صدمه خاصی ندیده بودند.

معبودی افزود: در این حوادث، عوامل جمعیت هلال احمر با به کارگیری ۴ نفر نیروی عملیاتی، یک دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به یاری این هموطنان شتافتند.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.