الهلال با پیروزی در فینال ژاپن، سومین قهرمانی‌اش را جشن گرفت

تیم فوتبال الهلال عربستان با شکست تیم اوراوا ردز در ژاپن، سومین قهرمانی خود در قاره آسیا را به دست آورد.

کد خبر : 108685
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 13:27

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الهلال عربستان از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (یکشنبه – به وقت ایران) در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه سایتامای ژاپن میهمان اوراوا ردز این کشور رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. سالم الدوساری در دقیقه ۷۴، گل اول مسابقه را به ثمر رساند و بافتیمبی گومیس در دقیقه ۳+۹۰ نیز گل دوم الهلال را به ثمر رساند.

لیگ قهرمانان آسیا| الهلال با پیروزی در فینال ژاپن، سومین قهرمانی‌اش را جشن گرفت

با توجه به برتری یک بر صفر الهلال در بازی رفت، شاگردان رازوان لوچسکو در مجموع دو بازی رفت و برگشت به پیروزی ۳ بر صفر دست یافتند و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدند.

با این نتیجه، الهلال سومین قهرمانی خود در قاره آسیا را کسب کرد که با توجه به سه نایب قهرمانی آبی‌پوشان عربستانی، آنها از پوهانگ استیلرز کره جنوبی سبقت گرفته و پرافتخارترین تیم بازی‌های باشگاه‌های آسیا لقب گرفتند. الهلال پیشتر در فصول ۹۱-۱۹۹۰ و ۱۹۹۹-۲۰۰۰ نیز به عنوان قهرمانی رسیده بود. اوراوا ردز نیز پیش از این دو قهرمانی داشت که می‌توانست به سومین قهرمانی‌اش برسد.

تاکاهیرو سکینه، تاکویا ایوانامی، توموکی ماکینو و تاکویا آئوکی، بازیکنان تیم اوراوا ردز بودند که از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

الهلال در مرحله گروهی با صدرنشینی در گروه C، بالاتر از تیم‌های الدحیل قطر، استقلال ایران و العین امارات به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. این تیم سپس با شکست الاهلی و الاتحاد عربستان و السد قطر در مراحل بعدی بازی‌ها به دیدار فینال راه یافته بود.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.