افشاگر مشهور اسرار آل سعود: هزاران نفر مبتلا به کرونا هستند؛ حکومت سعودی پنهان‌کاری می‌کند

فعال فضای مجازی و افشاگر مشهور اسرار رژیم سعوددی از وجود هزاران مبتلا به کرونا در عربستان و پنهان‌کاری رژیم این کشور پرده برداشت.

کد خبر : 114022
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 فروردین 1399 - 9:14

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، افشاگر معروف اسرار خاندان حاکم بر عربستان با نام مستعار مجتهد در سلسله توئیت هایی از پنهان کاری آل سعود در خصوص تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد و نوشت آمار واقعی مبتلایان به کرونا در عربستان هزاران و شاید دهها هزار نفر باشد، اما مقامات حاکم این مسئله را سانسور می کنند.

مجتهد در توئیتهای خود نوشت : تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه شرقی به بیش از پنج هزار نفر، در منطقه مکه مکرمه به بیش از ۹۰۰ نفر و در ریاض پایتخت عربستان بیشتر از این ارقام می رسد.

وی افزود: مقامات سعودی، هتلها و ساختمانهایی را برای قرنطینه شمار زیادی از مبتلایانی اختصاص داده اند که نیازی به بستری شدن دربیمارستان ندارند، در حالی که بیمارستانها را به درمان اختصاص داده و دستگاه امنیت و اطلاعاتی را مسئول نظارت و مراقبت از آن قرار داده است.

مجتهد به اسامی تعدادی از بیمارستانها و مراکز قرنطینه اشاره کرد و نوشت : در ریاض، ساختمانهای زیادی از جمله ساختمانهای دانشگاه ملک سعود، در جده خوابگاه دانشگاه و ساختمانهای جدیدی در محله النزهه، در مدینه منوره، هتلهای اطراف حرم مطهر نبوی(ص)، در مکه مکرمه هم چندین هتل و ساختمان و اختصاص کامل بیمارستان النور به بستری مبتلایان، در الدمام، هتل هالیدی و هتلها و ساختمانهای دیگر و هتلها و ساختمانها یا خوابگاه ها در بیشتر شهرهای دیگر اختصاص یافته است.

افشاگر اسرار آل سعود نوشت : فرمان تخلیه بیمارستان تخصصی در ریاض از وجود بیماران به بهانه کشف موارد ابتلا صادر شده در حالی که واقعیت این است که این بیمارستان به طور کامل برای محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و اطرافیان و نورچشمی ها، سفرا و شخصیتهای مهم خارجی اختصاص یافته است.

وی افزود : محمد بن سلمان ولیعهد سعودی شخصا از این بیماری(ویروس کرونا) نگران است، زیرا وی به سبب اعتیاد در معرض عوارض قرار دارد و آماده سازی برای منع تردد پس از ساعت هشت شب از طریق توقف فعالیتها صورت گرفته است.

بر اساس آمار رسمی، تا روز شنبه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان، ۳۹۲ نفر بوده و مقامات از فوت هیچ موردی خبر نداده اند.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.