افزایش ۲ هزار تومانی قیمت زولبیا و بامیه در بازار

رئیس اتحادیه قنادان گفت: قیمت زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان در واحدهای فروش درجه یک با قیمت ۱۴ هزار تومان و در واحدهای درجه دو به بعد با قیمت ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد و با هرگونه تخلف در افزایش قیمت این شیرینی برخورد خواهد شد.

کد خبر : 75046
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 8:37

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان  در خصوص تعیین قیمت زولبیا و بامیه برای ماه رمضان اظهار کرد: قیمت زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان در واحدهای فروش درجه یک با قیمت ۱۴ هزار تومان و در واحدهای درجه دو به بعد با قیمت ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد و با هرگونه تخلف در افزایش قیمت این شیرینی برخورد خواهد شد.

وی در رابطه با کمبود روغن و بالا رفتن قیمت آن خاطرنشان کرد: با کمبود روغن مواجه بودیم اما با تمهیداتی که ستاد تنظیم بازار اندیشید و با تزریق روغن به بازار این مشکل حل شد اما قیمت آن افزایش پیدا کرده است.

بهره‌مند در ادامه تصریح کرد: قیمت روغن در بازا آزاد ۹۰ هزار تومان است اما به صورت دولتی با قیمت هرکیلو ۷۷ هزار تومان روغن را دریافت می‌کنیم که در این زمینه هیچ تعرفه تولیدی هم دریافت نمی‌کنیم و باید با قیمت مصارف خانگی آن را تهیه کنیم.

رئیس اتحادیه قنادان گفت: قیمت زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته ۲ هزار تومان افزایش داشت و تا پایان ماه رمضان تغییر نخواهد کرد.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.