افتتاح ۸۰۰ واحد مسکونی مددجویی در سیستان و بلوچستان

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به اتفاق هیات همراه در سفر به شهرستان قصرقند ۴۰ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی(ره) را به نمایندگی از ۸۰۰ واحد مسکونی مدد جویی سیستان و بلوچستان امروز /سه شنبه/ افتتاح کرد.

کد خبر : 92193
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 - 9:25

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، مدیر عمران و ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در فاز نخست افتتاح منازل مسکونی مددجویی این ۴۰ واحد از ۸۰۰ واحد مددجویی سیستان و بلوچستان در شهرستان قصرقند در سفر امروز معاون رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.
مجید نجفی افزود: در مجموع ۶۹ واحد در قصرقند در حال ساخت است که ۴۰ واحد آن مربوط به فاز نخست امروز بهره برداری شد.
وی ادامه داد: برای ساخت هر واحد مسکونی فاز یک مددجویی ۲۵ میلیون تومان هزینه شده که از این مبلغ پنج میلیون تومان کمک بلاعوض سپاه و ۲۰میلیون تسهیلات از سوی این نهاد به مددجویان پرداخت شده است.
مدیرعمران و ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: در فاز دوم نیز ۹۱۹ واحد در سطح استان با اعتبار هر واحد ۳۵ میلیون تومان افتتاح خواهد شد که از این تعداد ۲۹ واحد در شهرستان قصرقند درسال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا شهرستان قصرقند با جمعیت ۶۱ هزار نفر جمعیت در قالب ۱۵ هزار خانوار دارای چهار هزار خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
معاون اول رئیس جمهوری امروز به اتفاق وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، نیرو، صمت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل فرودگاهها و رئیس بنیاد مستضعفان وارد ایرانشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و شماری از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس قرار گرفت.
شرکت در نشست هم اندیشی با نخبگان، معتمدان، جوانان و فعالان اجتماعی جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر، سفر به قصرقند، شرکت در نشست معتمدان، جوانان، فعالان اجتماعی و کار آفرینان در زاهدان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه جهانگیری به این استان است.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.