اعلام جزئیات جدید حادثه تیراندازی در خرم‌آباد

جانشین فرمانده انتظامی لرستان جزئیات جدید حادثه تیراندازی را اعلام کرد.

کد خبر : 94576
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 10:46

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین،سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد امروز، مأموران گشت انتظامی شهرستان خرم‌آباد حین گشت‌زنی در محله دره گرم به ۲ سرنشین خودرو پراید که در کنار پمپ‌بنزین پارک شده بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: این افراد به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می‌کنند.

میراحمدی اضافه کرد: در این درگیری، مهاجمان به تانکر خالی سوخت گاز مایع که در محوطه پمپ‌بنزین پارک شده بود تیراندازی می‌کنند که به انفجار مهیب و شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور منجر می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این درگیری، یک نفر از سربازان جان بر کف نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین یک افسر ناجا نیز به شدت مجروح شد که در کما به سر می‌برد.

وی تأکید کرد: تلاش برای دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری عوامل حادثه تیراندازی در خرم‌آباد خبر داد.

سرهنگ شیراوژن با اشاره به جزئیات تیراندازی در خرم‌آباد افزود: ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز ۲ نفر مسلح در بلوار شهید چاغروند اقدام به انفجار یک دستگاه تانکر گاز سی‌ان‌جی کردند که در همان زمان با واحد گشت کلانتری شماره ۱۵ شهرستان مواجه می‌شوند.

وی ادامه داد: این افراد با واحد گشت درگیر و در این حادثه متأسفانه نجم‌الدین باوی سرباز وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک نفر از پرسنل پایور مجروح شد که در بیمارستان تحت مداواست.

این مقام انتظامی اعلام کرد: با اقدامات پلیسی و فوری دو تیم مظنون به تعداد ۵ نفر شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.