اسپانیا در شب رکوردشکنی راموس در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را از دست داد/ ایتالیا برد و صعود کرد

در شب صعود ایتالیا به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، اسپانیا در آخرین ثانیه‌ها برتری‌اش را از دست داد.

کد خبر : 106524
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 21:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم‌ ملی اسپانیا در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را از دست داد و ایتالیا با یک پیروزیدیگر صعودش به مرحله اصلی یورو ۲۰۲۰ را قطعی کرد.

براساس این گزارش، در گروه دهم، ایتالیا با دو گل جورجینیو در دقیقه ۶۳ و برناردسکی در دقیقه ۷۸ در خانه خود ۲ بر صفر از سد یونان گذشت. در این گروه بازی لیختن اشتاین و ارمنستان با تساوی یک – یک خاتمه یافت. در جدول گروه دهم، ایتالیا ۲۱ امتیازی شد و صعودش را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کرد.

در گروه ششم، اسپانیا با تنها گل سائول در دقیقه ۴۷ در  خانه نروژ تا آستانه پیروزی پیش رفت، اما اشتباه «کپا»، سنگربان اسپانیا منجر به اعلام پنالتی برای نروژ شد و کینگ با گل کردن پنالتی در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده، برتری را از اسپانیا گرفت و تساوی یک – یک را رقم زد.

کاپیتان سرخیو راموس با حضور در این بازی، صدوشصت‌وهشتمین بازی ملی خود را انجام داد و با پشت سر گذاشتن ایکر کاسیاس به رکورددار بازی ملی در تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل شد. در گروه  ششم مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۰، سوئد هم با چهار گل در خانه مالت به پیروزی رسید.

در این گروه اسپانیای ۱۹ امتیازی بالاتر از سوئد ۱۴ و رومانی ۱۳ امتیازی صدرنشین است.

بوسنی و هرزگوین قاطعانه در خانه پیروز شد/ دانمارک و رومانی رقبایشان را شکست دادند

انتخابی یورو 2020| بوسنی و هرزگوین قاطعانه در خانه پیروز شد/ دانمارک و رومانی رقبایشان را شکست دادند

در گروه دهم، بوسنی و هرزگوین در خانه خودش قاطعانه ۴ – یک از سد فنلاند گذشت. هاروویچ در دقیقه ۲۹، پیانیچ در دقایق ۳۷ و ۵۸ و هودزیچ در دقیقه ۷۳ برای بوسنی و پوهانپالو در دقیقه ۷۹ برای میهمان گلزنی کردند. بوسنی با این برد، ۱۰ امتیازی شد و پشت سر فنلاند ۱۲ و ایتالیای ۱۸ امتیازی در رده سوم ایستاد.

در گروه چهارم، دانمارک در خانه با تنها گل پولسن در دقیقه ۸۴، یک – صفر  مقابل سوئیس به برتری رسید. در بازی گروه  ششم، رومانی در خانه جزایر فارو به برتری ۳ – صفر رسید.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.