اسپانیا با حفظ رکورد صد درصد پیروزی، صدرنشین ماند

قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ به روند پیروزی‌هایش ادامه داد.

کد خبر : 100392
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 - 1:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، مهمترین بازی دور چهارم انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با برتری ۳ بر صفر تیم ملی اسپانیا مقابل میهمانش، سوئد به پایان رسید.

در این بازی که به میزبانی ماتادورها انجام شد، قهرمان جام جهانی ۲۰۲۰ ابتدا با  گل کاپیتان راموس در دقیقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی یک بر صفر پیش افتاد. سپس موراتا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۴ و اورایزابال تازه‌وارد در دقیقه ۸۷ دیگر گل‌های اسپانیا را به ثمر رساندند تا این تیم ضمن کسب چهارمین پیروزی در چهارمین بازی با ۱۲ امتیاز مقتدرانه در صدر گروه ششم باقی بماند و اختلافش با سوئد هفت امتیازی را به پنج امتیاز افزایش دهد. در دیگر بازی‌های این گروه، رومانی ۴ بر صفر مالت را برد و نروژ با دو گل از سد جزایر فارو گذشت.

انتخابی یورو 2020| اسپانیا با حفظ رکورد صد درصد پیروزی، صدرنشین ماند

دوشنبه شب همچنین در بازی‌های گروه چهارم، دانمارک در خانه ۵ بر یک گرجستان را برد و جمهوری ایرلند ۲ بر صفر تیم ضعیف جبل‌الطارق را از سر راه برداشت. در این گروه، جمهوری ایرلند ۱۰ امتیازی بالاتر از دانمارک پنج و سوئیس چهار امتیازی در صدر است.

براساس این گزارش، در گروه هفتم اتریش با برتری ۴ بر یک در خانه مقدونیه شمالی، سه امتیاز را به دست آورد و اسلوونی با پنج گل از سد لتونی گذشت. در جدول این گروه لهستان ۹ امتیازی جلوتر از اتریش شش امتیازی در رده اول است.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه اول بلغارستان مقابل کوزوو ۲ بر ۳ شکست خورد و جمهوری چک ۳ بر صفر مونته‌نگرو را برد. در جدول این گروه انگلیس و جمهوری چک با شش امتیاز اول و دوم هستند.

در گروه دوم نیز صربستان ۴ بر یک از سد لیتوانی گذشت و اوکراین یک بر صفر لوگزامبورگ را از سر راه برداشت. در جدول این گروه، اوکراین ۱۰ امتیازی در صدر است و لوکزامبورگ و صربستان چهار امتیازی این تیم را تعقیب می‌کنند.

 


 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.