استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار کمیسیون/ تقاضای نمایندگان برای تفحص قاچاق و اختلاس در گمرک

طبق دستور کار کمیسیون اقتصادی، موضوع استیضاح وزیر اقتصاد و تحقیق و تفحص از گمرک براساس تقاضای اعضای کمیسیون بررسی می‌شود.

کد خبر : 82139
تاریخ انتشار : جمعه 5 مرداد 1397 - 13:48

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری فارس، براساس دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های مجلس برای هفته جاری کمیسیون اقتصادی مجلس تقاضای تعدادی از نمایندگان در مورد طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی را به استناد ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی دنبال می‌کنند.

این جلسه روز سه‌شنبه عصر با حضور اعضا بررسی خواهد شد؛ همچنین روز یکشنبه اعضای این کمیسیون در رابطه با لایحه ایجاد ۷ منطقه آزاد تجاری، صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی رای‌گیری خواهند کرد.

در ادامه نمایندگان این کمیسیون به بررسی و رای‌گیری لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهند پرداخت؛ کارگروه‌های تخصصی این کمیسیون روز دوشنبه نیز براساس تقاضای تعدادی از نمایندگان موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد گمرک در مورد تخلفات مالی اعم از اختلاس، تبانی و قاچاق کالا و عدم رعایت قانون و ضوابط به استناد ماده ۲۱۴ آیین‌نامه داخلی مجلس بررسی خواهد کرد.

در ادامه نیز کارگروه اقتصاد مقاومتی وضعیت تولید و قیمت گندم، آرد و نان را بررسی می‌کند. همچنین جلسه هیات تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه خواهد داشت

 

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.