استعفای تاج از ریاست فدراسیون فوتبال/ شکوری: مسئولیت امور فدراسیون فوتبال بر عهده من است

سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، رئیس این فدراسیون از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

کد خبر : 110061
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 17:06

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: متأسفانه پس از حمله قلبی صورت گرفته قبلی در ترکیه و معالجات صورت گرفته در این کشور، در روز چهارشنبه گذشته دومین حمله قلبی برای ریاست فدراسیون صورت گرفت که با توجه به مشکلات به وجود آمده و توصیه پزشکان مبنی بر دوری از استرس و فعالیت سنگین، ایشان تصمیم گرفتتد ضمن انصراف از ادامه حضور، مطابق اساسنامه فعالیت‌های آتی توسط نایب رئیس محترم انجام شود‌.

ابراهیم شکوری درباره کناره‌گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در ابتدا برای رئیس فدراسیون فوتبال آرزوی سلامتی می‌کنم. با توجه به فشارهای مختلف و حجم کاری که وجود داشت، ایشان از نظر قلبی دچار مشکل شد. اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد، در روزهای آینده در رابطه با آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، افزود: براساس آن چیزی که بر عهده بنده به‌عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون است، کلیه امور اجرایی فدراسیون فوتبال توسط من انجام خواهد شد و کل کارمندان و پرسنل وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند تا مراجع ذی‌صلاح و خود آقای تاج تصمیم‌گیری کنند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که طبق قانون تا قبل از آغاز مجمع فدراسیون فوتبال چه کسی جانشین تاج خواهد بود، گفت: خود آقای تاج می‌تواند در این زمینه شفاف صحبت کند، اما اجازه دهید در رابطه با این مسائل در روزهای آینده صحبت کنیم. فدراسیون اساسنامه کاملاً مشخصی دارد، اما اداره امور جاری فدراسیون بر عهده من است و تلاش می‌کنم به بهترین نحو وظایفم را انجام دهم تا مراجع ذی‌صلاح و آقای تاج تصمیم‌گیری کنند.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.