اروگوئه با پیروزی مقابل روسیه صدرنشین شد/ عربستان با پیروزی جام را ترک کرد

تیم ملی فوتبال اروگوئه با غلبه بر روسیه، به عنوان صدرنشین گروه A رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد.

کد خبر : 79286
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 16:12

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین به نقل از خبرگزاری تسنیم، روز نخست دور سوم مرحله گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ با دیدار تیم‌های روسیه و اروگوئه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه –  به وقت تهران) آغاز شد که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر نماینده آمریکای جنوبی به پایان رسید. در این مسابقه لوییس سوارس در دقیقه ۱۰، دنیس چریشف (مدافع روسیه به اشتباه) در دقیقه ۲۲ و ادینسون کاوانی در دقیقه ۹۰، گل‌های اروگوئه را به ثمر رساندند.

با این نتیجه، اروگوئه با کسب ۹ امتیاز، در صدر جدول گروه A جای گرفت و به عنوان سرگروه به جمع ۱۶ تیم نهایی رقابت‌ها رسید. شاگردان اسکار تابارس در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم دوم گروه B یعنی یکی از سه تیم اسپانیا، پرتغال یا ایران بروند. روسیه هم که اولین شکست خود را در جام جهانی ۲۰۱۸ تجربه کرد، با کسب ۶ امتیاز به مقام دوم گروه دست یافت و باید مقابل صدرنشین گروه B صف‌آرایی کند.

دیدیو مالانگ داور این مسابقه به و یوری گازینسکی از روسیه و رودریگو بنتانکور از اروگوئه کارت زرد نشان داد و ایگور اسمولنیکوف از روسیه را در دقیقه ۳۷ از زمین اخراج کرد. اخراجی که سبب شد تزارها بیش از یک نیمه با ۱۰ نفر مقابل اروگوئه به میدان بروند.

 

پایان کار صلاح با ۲ گل و بدون امتیاز

تیم‌های ملی عربستان و مصر از ساعت ۱۸:۳۰ بازی همزمان گروه اول جام جهانی ۲۰۱۸ را در ورزشگاه «ولگوگراد» به قضاوت ویلمار رولدان از کلمبیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک عربستان به پایان رسید.

نیمه اول
بازی با برتری نسبی عربستان آغاز شد، اما در ادامه مصر با ضدحملاتش خطرساز شد و در دقیقه ۲۹ با ضربه دیدنی صلاح به گل رسید. عربستان برای جبران پیش تاخت و در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما «الحداری» ۴۵ ساله، پیرترین بازیکن حاضر در تاریخ جام جهانی ضربه فهد المولد را مهار کرد. سلمان فرج در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول پنالتی تأیید شده با فناوری ویدئویی را وارد دروازه مصر کرد و دیرهنگام‌ترین گل تاریخ جام جهانی در نیمه اول را به ثبت رساند.

نیمه دوم
نیمه دوم با تعادل نسبی دو تیم همراه بود. عربستان و مصر حملاتی را ترتیب دادند اما گلی به ثمر نرسید تا اینکه سبزپوشان عربستانی در دقیقه ۵+۹۰ توسط سالم الدوساری به گل دوم رسید و جام بیست‌ویکم را با سه امتیاز ترک کرد. با این ترتیب عربستان با سه امتیاز در رده سوم گروه A پایین‌تر از اروگوئه ۹ امتیازی و روسیه شش امتیازی و بالاتر از مصر بدون امتیاز قرار گرفت.

محمد صلاح، ستاره مصر در این جام تنها دو گل به ثمر رساند و نتوانست زمینه‌ساز پیروزی و کسب امتیاز برای تیمش شود. او در بازی نخست تیمش مقابل اروگوئه در جام جهانی ۲۰۱۸ به علت مصدومیت غایب بود.

 


 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.