اجرای طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش در تمام استان‌ها

فرمانده ناجا از اجرای طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش در تمام استان‌ها خبر داد.

کد خبر : 84544
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 6:30

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین،سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران گفت: نشست فصلی فرماندهان و مدیران عالی نیروی انتظامی صبح امروز با حضور جانشین فرمانده معظم کل قوا و وزیر کشور کار خود را آغاز کرد و تا پایان روز ادامه دارد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: از اهداف برگزاری این نشست بررسی اقدامات صورت گرفته در ماه‌های گذشته و ارائه برنامه و آمادگی برای اجرای ماموریت‌ها در نیمه دوم سال ۹۷ است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی آماده کامل برای خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند با آمادگی کامل امنیت را که بالاترین سرمایه برای مردم و کشور است با عنایت الهی و هدایت مقام معظم رهبری و همت مردم و کارکنان خدوم نیروی انتظامی در کشور ساری و جاری سازد و هر روز تلاش کند این امنیت آرامش و نظم ارتقا پیدا کند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه امروز در مرزها، شهرها، روستاها و جاده‌ها وضعیت امنیت مناسبی را داریم بیان کرد: نیروی انتظامی با آمادگی کامل و استفاده از تجهیزات به روز آماده خدمت‌رسانی به مردم است و برگزاری این نشست و تبادل نظر در راستای اجرای ماموریت‌ها باعث ارتقای توان همکارانم در اجرای ماموریت‌هایشان می‌شود. روحیه‌ای که امروز فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی دارند ستودنی و مجاهدانه است.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های به عمل آمده خاطرنشان کرد:‌ اعتماد مردم به نیروی انتظامی در نظرسنجی دستگاه‌های معتبر افزایش پیدا کرده و نیروی انتظامی جزو دستگاهی است که مردم به آن اعتماد دارند و امیدوارم بتوانیم در حفظ این سرمایه ملی و با ارتقای دانش همکاران و به روزآوری تجهیزات موفق شویم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی و قانونی خود با هر گونه ناهنجاری و هنجارشکنی برخورد می‌کند تاکید کرد: مصادیق هنجارشکنی در گذشته اعلام شده و یکی از این موارد براساس قانون بی‌حجابی است و ماموران ما با مالکان خودروهایی که هنجارشکنی می‌کنند برخورد کرده و در صورتی که در گذشته نیز تذکر گرفته باشند خودرو متوقف می‌شود. البته مردم قانون را رعایت می‌کنند و ما امیدواریم در این زمینه بیشتر از گذشته قانون را رعایت کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه در آستانه ماه محرم و با شروع فعالیت تکایا، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی تلاش می‌کنیم امنیت و آرامش را برقرار کنیم گفت: پلیس در خصوص امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ذاتی دارد و براساس قانون با هرگونه ناهنجاری برخورد می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به جمع‌آوری اراذل و اوباش در همه شهرهای کشور گفت: طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش در همه استان ها اجرا می‌شود و اگر مردم افرادی را مشاهده می‌کنند که رفتارهای اوباشگرانه داشته و ایجاد مزاحمت می‌کنند به سامانه ۱۱۰ اطلاع داده و ماموران ما نیز با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند با شدت و اقتدار برخورد می‌کنند.

فرمانده ناجا درباره هتک حرمت به مامور نیروی انتظامی نیز گفت: ما هیچ‌گونه بی‌احترامی به ماموران نیروی انتظامی را برنمی‌تابیم و با شدت براساس قانون با کسانی که با ماموران ما درگیر می‌شوند برخورد می‌کنیم. نمونه آن نیز اخیرا در هتک حرمتی که به نیروی مامور انتظامی در شیراز بود را شاهد بودیم و این فرد به سرعت شناسایی، دستگیر و به مقام قضائی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: از مردم نیز به دلیل حمایت از ماموران نیروی انتظامی تشکر می‌کنم این امر باعث دلگرمی همکاران ماست که شبانه روز در حال خدمت هستند و همانطور که گفتم اگر یک بی‌عقلی حرکتی را انجام دهد ناجا با آن برخورد کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن فرد خاطی را به قوه قضائیه تحویل می‌دهد.

 

 

 

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.