اجازه ترور نرم سردار حاجی زاده را ندهیم

آمریکا سپهبد قاسم سلیمانی را با ترور فیزیکی به شهادت رساند تا به زعم خود نیروی قدس را تضعیف نماید و برای تضعیف نیروی هوافضای سپاه باید ترور دیگری ترتیب دهد.

کد خبر : 110778
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 23:16

 

پایگاه خبری “ججیننوشت:

اوضاع شبیه جنگ احد شده؛ آمریکا در سطح منطقه اسیر سپاه قدس است. داعش نفس های آخر را می کشد و عراق دنبال استقرار دولت ملی قدرتمند. سوریه بعد از سالها نفس می کشد. حوثی های یمن نفس عربستان و امارات را بریده اند. گرانی بنزین در ایران آتشی می تواند به راه بیندازد اما سرمایه گزاری های میلیاردی آمریکا و سعودی جواب نمی دهد و اوضاع آنطور که دشمنان خیرخواه نما می خواهند پیش نمی رود. آخرین تیر ترکش شاید یک انتقام گیری تاریخی باشد. ترور یک مرد جنگی؛ یک سردار سپاه و مثله کردنش

نیمه های شب آمریکا سردار سلیمانی را ترور می کند با این خیال که صفوف مردم ایران را درهم خواهد شکست اما این طرح جواب عکس می دهد و موجب همبستگی در ایران،عراق ،سوریه ،یمن و سایر کشورهای درگیر با تروریسم آمریکا می گردد. ترامپ که باورش نمی شود این اتحاد را؛ سعی در ایجاد رعب و وحشت دارد تا شاید جلوی خواست میلیونها نفر از تشییع کنندگان شهید سپهبد سلیمانی و رهبر انقلاب را بگیرد؛ انتقام سخت کابوس روز و شب اوست. او که باور به این کابوس ندارد؛ نیمه های شب خبر بمباران پایگاه هایش را در عراق می شنود. کابوس دیگری گریبان آمریکا را گرفته و سیلی محکم این بادکنک توخالی را ترکانده است. جریان های مقاومت به بی اثر بودن غرش های ببر کاغذی ایمان می آورند و حالا آماده اخراج آمریکا از غرب آسیا هستند.

اما آیا باید عینین را ترک گفت؟

آیا در همان لحظات اولیه سقوط هواپیمای اکراینی نباید احتمال مورد هدف قرار داده شدن هواپیما به عنوان یکی از دلایل سقوط حداقل مطرح شود؟

آیا باید به پیروزی غره شد و اسیر جنگ رسانه ای آمریکا در شبکه های ماهواره ای و فضای اجتماعی شد؟ چرا هنوز جنگ رسانه ای را باور نداریم؟ چرا جنگ نرم را شوخی میگیریم؟

دروغ حتی اگر مصلحتی هم باشد به مذاق مردم خوش نیامد و این همان چیزی بود که ترامپ دنبال آن بود: بی اعتماد کردن مردم و کاستن همبستگی ملی، با تکیه بر قدرت رسانه های جریان سازش.

ترامپ در جواب موشک های ایران از ترس هیچ شلیکی نکرد و حتی پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط داد اما رسانه های متبوعش مشغول شلیک مداوم به پیکره نظام هستند.یاد این بیت می افتم: گرچه مرحب سپرانداخته، خیبر باقی است /// بت مگویید شکستیم، که بتگر باقی است

آنها علاوه بر مسئولین کشور، نیروی هوافضای سپاه را نیز هدف گرفته اند. نیرویی که ماه ها قبل با شکار پهباد جاسوسی آمریکا ضرب شستش را به رخ شیطان بزرگ کشیده بود.

سردار حاجی زاده کلیه مسئولیت ها را برگردن گرفت تا هزینه این اشتباه برای کشور کمتر باشد. او عذرخواهی کرد؛ رسمی. چیزی که سالهاست منتظریم  از آمریکایی ها بابت هدف قراردادن پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر. اما آنها نه تنها عذری نخواستند بلکه مدال شجاعت هم دادند به کسی که دو موشک شلیک کرد. ایا کسی باورش می شود این آمریکا دلسوز مردم باشد؟ کشوری که با تحریم غیرانسانی دارو، به بیماران ما هم رحم نمی کند! آیا کسی باورش می شود این کشور خیرخواه ما باشد؟

دشمن از هر اشتباهی نفع خویش را جستجو می کند و امیدواریم این بار منفعت آنها چیدن بال و پر هوافضایی ها نباشد. مقصران این حادثه اسفناک زیادند از کسانی که در وضعیت جنگی پروازها را همچنان برقرار کردند، کسانی که سکوت کردند تا مردم درگیر بازی رسانه های معاند نظام شوند تا کسانی که مستقیم و غیرمستقیم انگشتی را به سمت دکمه “فایر” سوق دادند. مقام معظم رهبری دستور بررسی دقیق حادثه و پیگیری کوتاهی ها را صادر نموده اند. مردم هم بهتر است با بینش وسیع تری حادثه را واکاوی نمایند نه با متر شبکه هایی که پشت سیاه نمایی رسانه ای شان، جشن برپا کرده اند. جشن تضعیف نیروهای حافظش امنیت کشور، جشن پاشیدن سم ناامیدی بر روان جوانان آینده ساز ایران.

آمریکا سپهبد قاسم سلیمانی را با ترور فیزیکی به شهادت رساند تا به زعم خود نیروی قدس را تضعیف نماید و برای تضعیف نیروی هوافضای سپاه باید ترور دیگری ترتیب دهد. این بار با سبک و سیاق متفاوت اما. ترور سردار حاجی زاده کلید خورده است. فرماندهی که با بیش از یک دهه تلاش توانسته قدرت هوایی و موشکی کشور را به جایگاهی برساند که ابرقدرت هایی مثل آمریکا جرات شلیک حتی یک موشک به بیابانش را هم ندارند. یکی از کسانی که عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کرده تا خواب را از چشمان آمریکایی ها برباید؛ فرماندهی که با ایثار همه مسئولیت ها را گردن می گیرد تا ترامپ و سایر دشمنان نظام بیش از این نتوانند به بازی  کثیف خود ادامه ندهند.

اما حرف آخر؛ ملت ایران با همبستگی مثل همیشه، نقشه دشمنان قسم خورده خود را – که حتی از خون مسافران بیگناه هواپیمای اکراینی و احساسات خانواده های داغدار آنها دنبال ساختن پایگاه های شلیک به کشور هستند- نقش بر آب کرده و اجازه نخواهند داد سردار حاجی زاده ها ترور نرم شوند.

افشین امیری ججین

 


 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.