آیت‌الله نوری‌همدانی: ملت ایران هیچ‌گاه ‌آزادی‌خواهان جهان را تنها نمی‌گذارند

مرجع تقلید شیعیان گفت: پیام مردم ایران همراهی با تمام آزادیخواهان جهان برای مبارزه با ظلم بوده و ملت ایران هیچ‌گاه تنها نبوده و آزادی خواهان جهان را تنها نمی‌گذارد.

کد خبر : 94769
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 بهمن 1397 - 9:29

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دنیا شاهد این عظمت و عزت بوده و آمریکا امروز ایستادگی مردم ایران را ببیند.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهری بر حمایت آن‌ها از آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: امروز مردم ایران در برابر شیاطین بزرگ دنیا ایستاده‌اند و پیام خود را برای حفظ سنگر انقلاب به  همه دنیا مخابره کردند.

بهمن تماشایی 97| آیت‌الله نوری‌همدانی: ملت ایران هیچ‌گاه ‌آزادی‌خواهان جهان را تنها نمی‌گذارند

مرجع تقلید شیعیان، پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم را برای دشمنان داخلی و خارجی تشریح کرد و گفت: دومین پیام مردم ایران همراهی با تمام آزادیخواهان جهان برای مبارزه با ظلم بوده و ملت ایران هیچ‌گاه تنها نبوده و آزادی‌خواهان جهان را تنها نمی‌گذارد.

وی پیروزی مردم ایران را “پیروزی آشکار” خواند و تأکید کرد: مردم ایران برای انقلاب اسلامی جان، خون و جوانی خود را داده و برای حفظ مکتب و مذهب خود در راهپیمایی شرکت کرده و همیشه درصحنه حضور خواهند داشت.

آیت‌الله نوری همدانی به مسئولان و مدیران اجرایی کشور یادآور شد: مسئولان با کار شبانه‌روزی در جهت رفع مشکلات مردم و خدمت‌رسانی و ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش کرده و از خداوند برای خدمت به مردم طب یاری کنند.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.