آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع ۹۸ / تعیین اولویت‌های اعزام

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای از ثبت نام اولویت های حج تمتع ۹۸ در کاروان ها، از روز جمعه دهم اسفند ماه خبر داد.

کد خبر : 95562
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 21:11

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، این سازمان برای آغاز نامنویسی از متقاضیان حج تمتع ۹۸ در کاروانها، اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

دارندگان قبوض ودیعهگذاری حج تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۸۵ که پیشتر نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه reserve.haj.ir اقدام کردهاند، می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دهم اسفند ماه نسبت به ثبت نام در کاروانهای حج تمتع ۹۸ اقدام کنند.

ضمنا به منظور تسهیل در پرداخت زائرین حج تمتع سال ۱۳۹۸، هزینه سفر در دو قسط دریافت خواهد شد که قسط اول مبلغ ۱۵ میلیون تومان (به علاوه اصل مبلغ ودیعه و سودهای تعلق گرفته به آن) همزمان با ثبت‌نام در کاروانها دریافت خواهد شد و زمان دریافت قسط دوم متعاقبا اعلام خواهد شد که قطعی شدن ثبت نام منوط به انجام معاینات پزشکی و پرداخت قسط دوم هزینه سفر خواهد بود.

در فرآیند ثبت نام کاروانهای حج ۹۸، نام نویسی فقط در کاروانهای شهر یا شهرستان محل سکونت که در سامانه انتخاب شده، امکان پذیر خواهد بود؛ لازم است تا زائران دقت لازم را داشته باشند یا اطلاعات خود را در  سامانه  reserve.haj.ir به‌روزرسانی و اصلاح کنند.

در صورت عدم مراجعه و ثبت نام، اولویتهای یاد شده در کاروانها در فرصت تعیین شده، از اولویتهای بعدی برای ثبت نام در کاروانها دعوت به عمل خواهد آمد.

به دارندگان قبوض ودیعه گذاری در اولویت اعزام به حج سال آینده که تاکنون نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه reserve.haj.ir اقدام نکرده اند توصیه می‌شود تا قبل از فرآیند ثبت‌نام در کاروان ها، اطلاعات خود را در سامانه یاد شده ، تکمیل و بروزرسانی کنند.

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.