آغاز اکران فیلم‌های جدید/از ضربه فنی تا جن زیبا

با پایان یافت سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران سینماها به وضعیت عادی بازگشت و همزمان چند فیلم جدید روی پرده رفتند.

کد خبر : 94904
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 7:53

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، از امروز ۲۴ بهمن و بعد از پایان یافتن سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر ۵ فیلم جدید به‌صورت همزمان در کنار سایر فیلم‌هایی که قبل از جشنواره در حال اکران بودند، به روی پرده رفتند.

 آشغال‌های دوست داشتنی

فیلم سینمایی آشغال‌های دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیریوسفی بعد از ۶ سال که اجازه نمایش پیدا نکرده بود توانست اکران شود. در این فیلم بازیگرانی همچون شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی حضور دارند. فیلم داستان چند شخصیت مختلف با نگاه‌های مختلف را مطرح می‌کند.

جن زیبا

فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید در ایران و ترکیه ساخته شده است و بعد از چند بار تأخیر در اکران از امروز اکران می‌شود. در فیلم سینمایی جن زیبا نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینالزاده، میثم پویانفر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی پور و منظر لشگری به عنوان بازیگر حضور دارند. این فیلم با حضور بازیگر معرف ترکیه‌ای و در شهر اصفهان ساخته شده است.

سوءتفاهم

تازه‌ترین ساخته احمدرضا معتمدی به نام سوءتفاهم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد اما یکسال در انتظار اکران باقی ماند و از امروز اکران می‌شود. سوءتفاهم به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی از محصولات سازمان اوج است و در آن بازیگرانی همچون مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، مهدی فخیم زاده و آرش نوذری حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گاهی میان مشاهده و واقعیت فاصله است، برای یافتن حقیقت دقت و آگاهی لازم است… وقتی عشق دستمایه کلاهبرداری می‌شود، شاید جای ظالم و مظلوم تغییر کند… اینجاست که عاشق واقعی باید تاوان دهد تا از فریب مبرا شود… این فیلم شما را به اندیشیدن پس از تماشا تشویق می‌کند.

ضربه فنی

فیلم سینمایی ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که از امروز اکران می‌شود. این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانست سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلمنامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به‌دست آورد.

در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند و داستان آن درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان اونی نیست که برنده میشه!

هت تریک

فیلم سینمایی هت تریک به کارگردانی رامتین لوافی نیز ازجمله فیلم‌هایی است که در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد در این فیلم که به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی ساخته شده بازیگرانی همچون امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند، همایون ارشادی، کیانا دریابک، علیرضا دیلمی، عبدالله احسانی، بشیر اصلانیان، نیما ابراهیمی، مارال بالایی، داود سلیمانی، مینا سلیمی، نازنین رادپی، آرش شریفی، هستی سبحانی‌زاده، تورج الوند و رضا دودانگه حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: فرزاد یه تن لشه که نمی‌دونی با مشت بزنی تو دهنش یا بغلش کنی. زنش و دوست فابریک‌ش کیوان، تنها کسایی هستن که میتونن تحملش کنن. یه شب بعد از مهمونی، میخوان دسته جمعی برگردن خونه، ولی کسی نمیدونه این دفعه فرزاد چه گندایی زده.

 همچنین فیلم‌های سینمایی قرارمون پارک شهر به کارگردانی فلورا سام ،ماموریت غیرممکن به کارگردانی یعقوب غفاری، مارموز به کارگردانی کمال تبریزی، پارادایس به کارگردانی علی عطشانی نیز در آستانه جشنواره فیلم فجر اکران خود را آغاز کرده بودند اما به دلیل برگزاری جشنواره نمایش آنها متوقف شد و بعد از جشنواره دوباره نمایش آنها از سر گرفته شد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.