مستمری مددجویان بهزیستی ۲۰درصد افزایش می یابد

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با مصوبه ای که در کمیسیون تلفیق صورت گرفته و مصوبه ای که در صحن مجلس انجام می شود، مستمری مددجویان در سال ۹۸ نسبت به امسال، ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

کد خبر : 94735
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 بهمن 1397 - 6:48

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، وحید قبادی دانا از تلاش برای افزایش ۲۰درصدی میزان مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: تلاش می کنیم مبالغ مستمری مددجویان بهزیستی طبق پیش بینی های انجام شده و با حمایت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش یابد و به قولمان عمل کنیم.
وی در ادامه به سبدهای حمایتی مددجویان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری نزدیک با کمیته امداد سبد حمایتی برای مددجویان در دهه فجر و پایان سال داشته باشیم.
قبادی دانا تاکید کرد: تامین این سبدهای حمایتی مستلزم آن است که دستگاه هایی که متکلف این امر هستند بتوانند تامین بودجه لازم را داشته باشند؛ میزان این سبدهای حمایتی هنوز مشخص نشده است.
در حال حاضر ۷۵۰ هزار نفر مددجوی مستمری بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور قرار دارند.
کف مستمری مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی در سال ۹۷، ماهانه، ۱۰۸ هزار تومان و سقف آن ۵۲۰ هزار تومان نسبت به تعداد اعضای خانوار است.
فقط افراد واجد شرایط تحت پوشش مستمری بهزیستی قرار می گیرند که شامل زنان سرپرست خانوار نیازمند و افراد دارای معلولیت نیازمند هستند؛ اغلب مستمری بگیران بهزیستی را افراد دارای معلولیت نیازمند تشکیل می دهند.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.