شهادت مأمور یگان ویژه در درگیری دیروز اشرار با پلیس

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از شهادت یک مأمور و مجروحیت دو نفر دیگر از مأموران یگان ویژه استان خوزستان در درگیری با اشرار مسلح و ناامن‌کنندگان حریم امنیت خبر داد.

کد خبر : 108434
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 - 11:29

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا با اعلام خبر فوق  اظهار داشت: در اغتشاشات روز دوشنبه ۲۷ آبان شهرستان ماهشهر استان خوزستان، عده ای از اشرار مسلح به سمت شهروندان و ماموران تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور کارکنان یگان ویژه در آن منطقه برای مقابله با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور،  سروان رضا صیادی در درگیری مسلحانه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر از ماموران نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، اعلام کرد: حال عمومی مجروحان خوب و رضایت بخش است.

سردار کرمی با بیان اینکه شهادت یک توفیق الهی است، تصریح کرد: شهادت افتخاری است که نصیب هر فردی نخواهد شد و شهید سروان رضا صیادی در پیشگاه حق تعالی زنده است و جایگاهی بلند و رفیع دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ضمن تسلیت به بازماندگان و همکاران، اظهار داشت: ما مدیون شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده های آن ها هستیم و امیدواریم با خدمت صادقانه بتوانیم رهرو راه آن عزیزان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.